Kreatív süteményértékesítés
Pataki János az UKBA-n jelentette be ünnepélyesen: március 1-től nagyszabású, új promóciós kezdeményezés indul. Az ötlet az egészséges életmóddal kapcsolatos trendekre épít: az édességekkel bevitt kalóriák mozgással ledolgozhatóak.
„Hány centit kér a süteményből?” – hangzik a kérdés, vagyis az akció jelmondata, a játék lényege pedig az, hogy aki legalább 10 cm-t, azaz két szeletet kér a kampányban meghatározott ötféle nyalánkság (például Rákóczi-túrós vagy Solferino-szelet) egyikéből, az sorsjegyet kap, amivel fittnesz-szalonokba szóló, illetve más sportolási lehetőségeket biztosító jegyeket nyerhet. Több mint ezer nyeremény várja a vállalkozó kedvű édesszájúakat, akik az ilovetorta.hu oldalon regisztrálva további ajándékokért is versenyben maradhatnak.
A tagjai aktív közreműködésére számító ipartestület több kilométernyi sütemény értékesítésével számol, a győztes cukrászda pedig májusban óriástortát készíthet az SOS Gyermekfalu lakói számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >