Kreatív süteményértékesítés
Pataki János az UKBA-n jelentette be ünnepélyesen: március 1-től nagyszabású, új promóciós kezdeményezés indul. Az ötlet az egészséges életmóddal kapcsolatos trendekre épít: az édességekkel bevitt kalóriák mozgással ledolgozhatóak.
„Hány centit kér a süteményből?” – hangzik a kérdés, vagyis az akció jelmondata, a játék lényege pedig az, hogy aki legalább 10 cm-t, azaz két szeletet kér a kampányban meghatározott ötféle nyalánkság (például Rákóczi-túrós vagy Solferino-szelet) egyikéből, az sorsjegyet kap, amivel fittnesz-szalonokba szóló, illetve más sportolási lehetőségeket biztosító jegyeket nyerhet. Több mint ezer nyeremény várja a vállalkozó kedvű édesszájúakat, akik az ilovetorta.hu oldalon regisztrálva további ajándékokért is versenyben maradhatnak.
A tagjai aktív közreműködésére számító ipartestület több kilométernyi sütemény értékesítésével számol, a győztes cukrászda pedig májusban óriástortát készíthet az SOS Gyermekfalu lakói számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >