Kreatív süteményértékesítés
Pataki János az UKBA-n jelentette be ünnepélyesen: március 1-től nagyszabású, új promóciós kezdeményezés indul. Az ötlet az egészséges életmóddal kapcsolatos trendekre épít: az édességekkel bevitt kalóriák mozgással ledolgozhatóak.
„Hány centit kér a süteményből?” – hangzik a kérdés, vagyis az akció jelmondata, a játék lényege pedig az, hogy aki legalább 10 cm-t, azaz két szeletet kér a kampányban meghatározott ötféle nyalánkság (például Rákóczi-túrós vagy Solferino-szelet) egyikéből, az sorsjegyet kap, amivel fittnesz-szalonokba szóló, illetve más sportolási lehetőségeket biztosító jegyeket nyerhet. Több mint ezer nyeremény várja a vállalkozó kedvű édesszájúakat, akik az ilovetorta.hu oldalon regisztrálva további ajándékokért is versenyben maradhatnak.
A tagjai aktív közreműködésére számító ipartestület több kilométernyi sütemény értékesítésével számol, a győztes cukrászda pedig májusban óriástortát készíthet az SOS Gyermekfalu lakói számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >