Kreatív évvég
Az év vége itt is az ünnepek jegyében zajlott. Igazi vevőcsalogatónak bizonyult a dekorációs kellékek arzenálja, az impulz zóna megtelt a szezonális apróságokkal, amelyekből szinte minden betérő tett valamit a kosarába. Forgalom szempontjából jelentősebb a háztartási kisgépek és a szerszámok ilyenkor kiszélesedő választéka, amelyekből nagyon sok került a fa alá, a megbízható minőség és a kiváló ár-érték aránynak köszönhetően. A marketingosztály első gyors elemzése szerint a szezon slágertermékei ugyanúgy, mint az előző években, a dekorációs és ajándékozásra alkalmas termékek voltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >