Közzétette a Google a 2020-as magyar keresési toplistát
Magyarországon, csakúgy mint világszerte, a koronavírus vezeti a legfelkapottabb Google-keresések 2020-as listáját.
A Google szerdán hozta nyilvánosságra a 2020-es keresési trendeket, amelyek egyedi betekintést engednek abba, mi érdekelte leginkább a világot és Magyarországot idén.
A Google idén is a legfelkapottabb keresések adataira összpontosított, vagyis azon keresésekére, amelyek 2020-ben hosszabb időn keresztül kiugró forgalmat eredményeztek a 2019-es keresésekhez képest.
A top 10-es listák több mint 70 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén – olvasható az esemény kommunikálásával megbízott ügynökség szerdai közleményében.
A magyar abszolút lista élén a globális listával megegyezően a koronavírus áll. Ezt követi az amerikai elnökválasztás és az online oktatást segítő Google Classroom, majd a Telex kifejezés. A top 10-es listára felkerült még Benedek Tibor, Gesztesi Károly és Kobe Bryant, valamint a koronavírus-térkép és a Magyar Közlöny is.
A sorozatok közül a Mintaapák, a Bátrak Földje és a Mellékhatás voltak a legkeresettebbek, a könyvek között a Kisasszonyok, a 365 nap és a Vaják kerültek az élre. A sporteseményeknél a Magyarország-Izland mérkőzés és a Kézilabda EB, a videójátékok közül pedig az Among Us és a Valorant érdekelték leginkább a magyar internetezőket.
A közlemény szerint a 2020-as „Az év keresései” listák az év során indított több billió keresés adatai alapján készültek, amelyekből a duplikációkat, spameket kiszűrték.
2019-ben Magyarországon az önkormányzati választások, globálisan pedig az Indiai-Dél-Afrikai krikettmérkőzések vezették a legfelkapottabb Google-keresések listáját.
A teljes 2020-as listákat a Google.com/2020 oldalon lehet megnézni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >A minőség és az ár alapján választanak a húsvéti édességek közül a vásárlók
A tudatosság jegyében telik az idei húsvéti szezon a hazai…
Tovább olvasom >Magyarország gazdasági sérülékenysége: okok, következmények és lehetséges kiutak
Az elmúlt évek gazdasági folyamatai ismét ráirányították a figyelmet a…
Tovább olvasom >