Közvetlen támogatás kapott két város is a Heineken Hungáriától
Helyi kezdeményezések valósulhatnak meg abból a támogatásból, amelyet a Heineken Hungária Zrt. ajánlott fel a „Heineken Hungária Sopronért / Martfűért” jótékonysági program keretében. Az immár harmadik alkalommal megrendezett akció keretében a városlakók dönthettek arról, hogy milyen projekt valósuljon meg a felajánlásból. Sopronban a Sopron Város Fúvószenekara Alapítvány kétmillió forintnak örülhet, míg Martfűn egymillió forint értékben kezdődhet meg jövőre a Bányagödör fásítása.
A Heineken Hungária Zrt. 2008-ban indította útjára jótékonysági programját, amellyel a sörgyárainak otthont adó városokat kívánja támogatni. A kezdeményezés egyre nagyobb körben vált ismertté, a városlakók egyre inkább magukénak érzik. Ebben az évben is a program fővédnökei tettek javaslatot arra, hogy milyen kezdeményezések induljanak a Heineken Hungária Zrt. által felajánlott támogatásért. Sopronban Dr. Fodor Tamás polgármester jelölhette ki azt a három alapítványt, melyek részt vehettek a szavazáson, Martfűn Dr. Urbán-Szabó Béla alpolgármester úr nevezte meg azokat a megvalósításra váró projekteket, amelyek versenyre kelhettek a legtöbb szavazat összegyűjtéséért.
Mindazok, akik részt kívántak venni a döntéshozatalban, november 19. és december 15. között adhatták le támogató voksaikat a program hivatalos weboldalain. Sopronban a tavalyi évhez hasonlóan szoros verseny alakult ki, többször változott a szavazás állása, míg végül a Sopron Város Fúvószenekara Alapítvány tudhatja magáénak a legtöbb voksot. Az alapítvány a kitűzött célnak megfelelően az elnyert kétmillió forintot a zenekar számára új hangszerek, felszerelések és egyenruha vásárlására fogja fordítani. Martfűn a városszépítő projektek közül a Bányagödör fásítása gyűjtötte össze a legtöbb támogatást: az egymillió forintból a város nyugati részén található rekultivált bányagödör szépülhet meg és válhat közkedvelt kirándulóhellyé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >