Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy jobban ki tudja használni a méretgazdaságosság adta előnyeit, és javítsa működési eredményét.
A kereskedő célja, hogy egyre több saját márkás és promóciós terméket szerezzen be egységes európai szinten.
A vállalat már eddig is jelentős lépéseket tett a beszerzések összehangolása terén, hiszen ebből a szempontból jelenleg már a saját márkás termékek kétharmada egységesített. Ennek egyik példája, hogy az összes chips és sós snack immár a Sun Snacks európai márkanév alatt kerül forgalomba, miközben a helyi Pirato márkát kivezette a kereskedő.
A következő nagy lépés 2026-ban az lesz, hogy a kereskedő a nemzetközi promóciókhoz kapcsolódó saját márkás termékek 90%-át (a jelenlegi 25% helyett) központilag fogja beszerezni. Ez vonatkozik majd a heti non-food akciókra is.
A központosított modell révén a lánc jelentős árkedvezményeket érhet el a beszállítóknál, és az egyes országokban működő leányvállalatok egy egységes nemzetközi saját márkás portfólióból válogathatnak. A hírt a Lebensmittel Zeitungban megjelent információk alapján közreadó Retail Detail cikke szerint a stratégiát a versenytárs Lidl gyakorlata ihlette, amely hatékonyabban él az európai szintű szinergiákkal a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves összevetésben egyaránt nőttek a termelői árak júniusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves szinten…
Tovább olvasom >Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >