Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy jobban ki tudja használni a méretgazdaságosság adta előnyeit, és javítsa működési eredményét.
A kereskedő célja, hogy egyre több saját márkás és promóciós terméket szerezzen be egységes európai szinten.
A vállalat már eddig is jelentős lépéseket tett a beszerzések összehangolása terén, hiszen ebből a szempontból jelenleg már a saját márkás termékek kétharmada egységesített. Ennek egyik példája, hogy az összes chips és sós snack immár a Sun Snacks európai márkanév alatt kerül forgalomba, miközben a helyi Pirato márkát kivezette a kereskedő.
A következő nagy lépés 2026-ban az lesz, hogy a kereskedő a nemzetközi promóciókhoz kapcsolódó saját márkás termékek 90%-át (a jelenlegi 25% helyett) központilag fogja beszerezni. Ez vonatkozik majd a heti non-food akciókra is.
A központosított modell révén a lánc jelentős árkedvezményeket érhet el a beszállítóknál, és az egyes országokban működő leányvállalatok egy egységes nemzetközi saját márkás portfólióból válogathatnak. A hírt a Lebensmittel Zeitungban megjelent információk alapján közreadó Retail Detail cikke szerint a stratégiát a versenytárs Lidl gyakorlata ihlette, amely hatékonyabban él az európai szintű szinergiákkal a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >