Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy jobban ki tudja használni a méretgazdaságosság adta előnyeit, és javítsa működési eredményét.
A kereskedő célja, hogy egyre több saját márkás és promóciós terméket szerezzen be egységes európai szinten.
A vállalat már eddig is jelentős lépéseket tett a beszerzések összehangolása terén, hiszen ebből a szempontból jelenleg már a saját márkás termékek kétharmada egységesített. Ennek egyik példája, hogy az összes chips és sós snack immár a Sun Snacks európai márkanév alatt kerül forgalomba, miközben a helyi Pirato márkát kivezette a kereskedő.
A következő nagy lépés 2026-ban az lesz, hogy a kereskedő a nemzetközi promóciókhoz kapcsolódó saját márkás termékek 90%-át (a jelenlegi 25% helyett) központilag fogja beszerezni. Ez vonatkozik majd a heti non-food akciókra is.
A központosított modell révén a lánc jelentős árkedvezményeket érhet el a beszállítóknál, és az egyes országokban működő leányvállalatok egy egységes nemzetközi saját márkás portfólióból válogathatnak. A hírt a Lebensmittel Zeitungban megjelent információk alapján közreadó Retail Detail cikke szerint a stratégiát a versenytárs Lidl gyakorlata ihlette, amely hatékonyabban él az európai szintű szinergiákkal a kiskereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >