Központi szerepben Nyírbátor

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 12. 03. 10:18

Nyírbátori háztartás-vegyipari gyárába szervezett látogatást az Unilever október 22-én.

A cég egyik legmodernebb európai üzemében évente 200 millió flakon tisztítószer készül. Négy márka (Domestos, Cif, Flóraszept, Coccolino) gyártása folyik itt, a hazai piac mellett 30 európai országba szállítanak innen árut. Az előállított termékek forgalma megközelíti a 220 millió eurót. A gyártási folyamat automatizált, vezérlőképernyőn keresztül felügyelt, zárt rendszerű.

A gyár területén található az ország egyetlen iparági múzeuma is, ahol a látogatók bepillantást kaphatnak a tisztítószergyártás történetébe 1855-től napjainkig.

Az év első kilenc hónapjában az Unilever 33,45 milliárd eurós forgalmat könyvelhetett el, amely 10,9 százalékkal haladja meg az elmúlt év azonos időszakának forgalmát.

Továbbra is tart a cégcsoport szervezeti átalakítása, amelynek keretében globális beszállítói láncot alakítanak ki, illetve felvásárolják a testápolási és háztartási termékeket gyártó Alberto Culver társaságot. A csoport várakozásai szerint egy másik új szerzemény, a Sara Lee márka akvizíciója már az idei utolsó negyedévben lezárulhat.

Kapcsolódó cikkeink