Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 13. 09:37

Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért, hogy a felhasználók közvetlenül a közösségi médiaalkalmazásokban vásárolhassanak termékeket. Jelenleg ez a teszt az Egyesült Államokban élő felhasználókra korlátozódik.

A TikTok és a Pinterest amerikai felhasználói összekapcsolhatják profiljukat az Amazon-fiókjukkal, hogy közvetlenül, a közösségi médiaalkalmazás elhagyása nélkül vásárolhassanak és fizethessenek. A platform azt reméli, hogy ez optimalizálja és megkönnyíti a közösségi vásárlási élményt adta hírül a Bloomberg. A közösségi médián keresztüli értékesítés egyre növekvő üzletág, legalábbis egyes régiókban.

A TikTok felhasználók az Amazon termékajánlásait a „for you” feedjükben láthatják, miközben árinformációkat, Prime elérhetőséget és a szállítási időre vonatkozó becslést is kaphatnak. Ez a lehetőség jól kiegészíti az amerikai növekedés mellett erősen elkötelezett TikTok saját livestream kínálatát.

A Pinterest is hasonló képességekkel bővíti az Amazonnal való partnerségét. Az Amazon korábban már lehetővé tette az alkalmazáson belüli vásárlást a Facebookon, az Instagramon és a SnapChaten is.

Retail Detail

Kapcsolódó cikkeink