Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért, hogy a felhasználók közvetlenül a közösségi médiaalkalmazásokban vásárolhassanak termékeket. Jelenleg ez a teszt az Egyesült Államokban élő felhasználókra korlátozódik.
A TikTok és a Pinterest amerikai felhasználói összekapcsolhatják profiljukat az Amazon-fiókjukkal, hogy közvetlenül, a közösségi médiaalkalmazás elhagyása nélkül vásárolhassanak és fizethessenek. A platform azt reméli, hogy ez optimalizálja és megkönnyíti a közösségi vásárlási élményt – adta hírül a Bloomberg. A közösségi médián keresztüli értékesítés egyre növekvő üzletág, legalábbis egyes régiókban.
A TikTok felhasználók az Amazon termékajánlásait a „for you” feedjükben láthatják, miközben árinformációkat, Prime elérhetőséget és a szállítási időre vonatkozó becslést is kaphatnak. Ez a lehetőség jól kiegészíti az amerikai növekedés mellett erősen elkötelezett TikTok saját livestream kínálatát.
A Pinterest is hasonló képességekkel bővíti az Amazonnal való partnerségét. Az Amazon korábban már lehetővé tette az alkalmazáson belüli vásárlást a Facebookon, az Instagramon és a SnapChaten is.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >10%-os alapvámot és országspecifikus tarifákat vezet be Trump
Donald Trump bejelentette, hogy az Egyesült Államok április 5-től 10%-os…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a belgazdasági folyamatok kedvezően alakulnak, az ipar teljesítményét a gyenge külső kereslet fogja vissza
A belgazdasági folyamatok kedvezően alakulnak, az ipar teljesítményét a gyenge…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >