Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért, hogy a felhasználók közvetlenül a közösségi médiaalkalmazásokban vásárolhassanak termékeket. Jelenleg ez a teszt az Egyesült Államokban élő felhasználókra korlátozódik.
A TikTok és a Pinterest amerikai felhasználói összekapcsolhatják profiljukat az Amazon-fiókjukkal, hogy közvetlenül, a közösségi médiaalkalmazás elhagyása nélkül vásárolhassanak és fizethessenek. A platform azt reméli, hogy ez optimalizálja és megkönnyíti a közösségi vásárlási élményt – adta hírül a Bloomberg. A közösségi médián keresztüli értékesítés egyre növekvő üzletág, legalábbis egyes régiókban.
A TikTok felhasználók az Amazon termékajánlásait a „for you” feedjükben láthatják, miközben árinformációkat, Prime elérhetőséget és a szállítási időre vonatkozó becslést is kaphatnak. Ez a lehetőség jól kiegészíti az amerikai növekedés mellett erősen elkötelezett TikTok saját livestream kínálatát.
A Pinterest is hasonló képességekkel bővíti az Amazonnal való partnerségét. Az Amazon korábban már lehetővé tette az alkalmazáson belüli vásárlást a Facebookon, az Instagramon és a SnapChaten is.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >Füstmentes nikotintasakokat gyártó új üzemet épít a Philip Morris az Egyesült Államokban
A Philip Morris International múlt heti bejelentése szerint az elkövetkező…
Tovább olvasom >Már kevésbé hallgatnak az influencerekre a német fogyasztók
Németországban csökken az influencerek befolyása a vásárlói magatartásra, ahogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új élelmiszer-biztonságért és kiskereskedelemért felelős hivatal jöhet létre Nagy Márton vezetésével
Nemzeti Kereskedelmi Hivatal néven új csúcsszervezet jöhet létre, ami a…
Tovább olvasom >K&H: A vállalkozások közel kétharmada tervez fejlesztést
A hazai mikro-, kis- és középvállalkozás többsége, 61 százalék tervez…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 8,2 százalékkal csökkent júniusban
2024 júniusában az ipari termelés volumene 8,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,7…
Tovább olvasom >