Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért, hogy a felhasználók közvetlenül a közösségi médiaalkalmazásokban vásárolhassanak termékeket. Jelenleg ez a teszt az Egyesült Államokban élő felhasználókra korlátozódik.
A TikTok és a Pinterest amerikai felhasználói összekapcsolhatják profiljukat az Amazon-fiókjukkal, hogy közvetlenül, a közösségi médiaalkalmazás elhagyása nélkül vásárolhassanak és fizethessenek. A platform azt reméli, hogy ez optimalizálja és megkönnyíti a közösségi vásárlási élményt – adta hírül a Bloomberg. A közösségi médián keresztüli értékesítés egyre növekvő üzletág, legalábbis egyes régiókban.
A TikTok felhasználók az Amazon termékajánlásait a „for you” feedjükben láthatják, miközben árinformációkat, Prime elérhetőséget és a szállítási időre vonatkozó becslést is kaphatnak. Ez a lehetőség jól kiegészíti az amerikai növekedés mellett erősen elkötelezett TikTok saját livestream kínálatát.
A Pinterest is hasonló képességekkel bővíti az Amazonnal való partnerségét. Az Amazon korábban már lehetővé tette az alkalmazáson belüli vásárlást a Facebookon, az Instagramon és a SnapChaten is.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Natura 2000 gyepterületen gazdálkodók számára nyújt támogatást az Agrárminisztérium
Nagyon várt támogatáshoz jutnak az érintettek, első körben több mint…
Tovább olvasom >Az árrésstop kiterjesztése jöhet a piperecikkekre is
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a Facebook-oldalán közzétett videóban jelentette be,…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >