Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért, hogy a felhasználók közvetlenül a közösségi médiaalkalmazásokban vásárolhassanak termékeket. Jelenleg ez a teszt az Egyesült Államokban élő felhasználókra korlátozódik.
A TikTok és a Pinterest amerikai felhasználói összekapcsolhatják profiljukat az Amazon-fiókjukkal, hogy közvetlenül, a közösségi médiaalkalmazás elhagyása nélkül vásárolhassanak és fizethessenek. A platform azt reméli, hogy ez optimalizálja és megkönnyíti a közösségi vásárlási élményt – adta hírül a Bloomberg. A közösségi médián keresztüli értékesítés egyre növekvő üzletág, legalábbis egyes régiókban.
A TikTok felhasználók az Amazon termékajánlásait a „for you” feedjükben láthatják, miközben árinformációkat, Prime elérhetőséget és a szállítási időre vonatkozó becslést is kaphatnak. Ez a lehetőség jól kiegészíti az amerikai növekedés mellett erősen elkötelezett TikTok saját livestream kínálatát.
A Pinterest is hasonló képességekkel bővíti az Amazonnal való partnerségét. Az Amazon korábban már lehetővé tette az alkalmazáson belüli vásárlást a Facebookon, az Instagramon és a SnapChaten is.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >