Közösségi vásárlási oldalak: mindenki nyer
A közösségi vásárlási rendszerek népszerűségének titka a win-win-win modellben rejlik, mely biztosítja, hogy az üzletben résztvevő minden szereplője nyerjen.
Magyarországon 2010 nyarán jelentek meg az első közösségi vásárlási oldalak, a mára 29 országban jelen lévő Rebate Networks-höz tartozó Kupon Világ – 2010 novemberi indulása ellenére – áprilisban elsőként már el is érte a 100 milliós havi árbevételt. Heissam Hartmann, a Rebate Networks kelet-európai alelnöke a Kupon Világ fél éves indulása alkalmából rendezett mai sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a magyar piac e-commerce területen kiemelkedik a régióban. A Rebate Networks nagyon elégedett a Kupon Világ eddigi dinamikus növekedésével, ezért mostantól még többet fektet be a hazánkban piacvezető közösségi vásárlási rendszerbe. Németh Norbert, a Kupon Világ operatív igazgatója szerint év végéig elérik az 1 milliárdos forgalmat is.
A sajtótájékoztatón Shehryar Piracha, a Kupon Világ ügyvezető igazgatója a közösségi vásárlási rendszer működését ismertette. Elmondta, hogy a közösségi vásárlási rendszerek népszerűségének titka a win-win-win modellben rejlik, mely biztosítja, hogy az üzletben résztvevő minden szereplője nyerjen. Ez azt jelenti, hogy mivel egyszerre sokan vesznek azonos szolgáltatást, vagy terméket, a vevők azt jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg, míg a kereskedők egyszerre sok új vásárlót kapnak, nagy ismertségre tesznek szert. A harmadik fél egy jól kidolgozott üzleti modell révén az érdekeket összehangolja és egy mindenki számára kedvező árképzést dolgoz ki, amiért részesedést kap az eladásból.
Németh Norbert, a Kupon Világ operatív igazgatója elmondta, a Kupon Világ 6 hónapos fennállása óta mintegy 300 millió forintot spórolt meg felhasználóinak, és több tízezer új ügyfelet szerzett partnereinek, ami jól bizonyítja, hogy a közösségi vásárlás valóban megéri minden résztvevőnek. Kurucz Imre, az NRC fejlesztési igazgatója a cég áprilisban közösségi vásárlásról készített kutatásáról beszélt. Ebből kiderül többek között, hogy a közösségi vásárlást kipróbálók között a kedvezményes éttermi szolgáltatások a legnépszerűbbek – írja a hirszerzo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megválasztották az Év Kerékpárosbarát Szolgáltatóját
Másodjára osztotta ki a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) az…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >