Közösségi vásárlás már az élelmiszer- kiskereskedelemben is
Amerika legnagyobb közösségi kuponszolgáltatója, a Groupon az Unilever jégkrémjeit kínálja 40 százalékos árengedménnyel a Jewel üzleteiben, Chicagóban. A törzsvásárlói kártyával rendelkező, vagy arra online feliratkozó vásárlók 9 dollárért 15 dollárnyi jégkrémet vásárolhatnak az online kupon segítségével a nyári melegben. A fogyasztási cikkek gyártói és a kereskedőláncok az egyszerű mechanizmus segítségével akár percek alatt piacra léphetnek olyan célzott promóciókkal, amik leszervezése eddig hetek, sőt hónapok alatt történt.
– Ráadásul azonnal rendelkezésre állnak a hatékonysági adatok, az akció jól nyomon követhető, azonnal kiértékelhető, így ezen a területen egyre több FMCG-szereplő bekapcsolódása várható – véli a ProgressiveGrocer szerkesztője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >