Közösségi vásárlás már az élelmiszer- kiskereskedelemben is
Amerika legnagyobb közösségi kuponszolgáltatója, a Groupon az Unilever jégkrémjeit kínálja 40 százalékos árengedménnyel a Jewel üzleteiben, Chicagóban. A törzsvásárlói kártyával rendelkező, vagy arra online feliratkozó vásárlók 9 dollárért 15 dollárnyi jégkrémet vásárolhatnak az online kupon segítségével a nyári melegben. A fogyasztási cikkek gyártói és a kereskedőláncok az egyszerű mechanizmus segítségével akár percek alatt piacra léphetnek olyan célzott promóciókkal, amik leszervezése eddig hetek, sőt hónapok alatt történt.
– Ráadásul azonnal rendelkezésre állnak a hatékonysági adatok, az akció jól nyomon követhető, azonnal kiértékelhető, így ezen a területen egyre több FMCG-szereplő bekapcsolódása várható – véli a ProgressiveGrocer szerkesztője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >