Közösségi vásárlás már az élelmiszer- kiskereskedelemben is
Amerika legnagyobb közösségi kuponszolgáltatója, a Groupon az Unilever jégkrémjeit kínálja 40 százalékos árengedménnyel a Jewel üzleteiben, Chicagóban. A törzsvásárlói kártyával rendelkező, vagy arra online feliratkozó vásárlók 9 dollárért 15 dollárnyi jégkrémet vásárolhatnak az online kupon segítségével a nyári melegben. A fogyasztási cikkek gyártói és a kereskedőláncok az egyszerű mechanizmus segítségével akár percek alatt piacra léphetnek olyan célzott promóciókkal, amik leszervezése eddig hetek, sőt hónapok alatt történt.
– Ráadásul azonnal rendelkezésre állnak a hatékonysági adatok, az akció jól nyomon követhető, azonnal kiértékelhető, így ezen a területen egyre több FMCG-szereplő bekapcsolódása várható – véli a ProgressiveGrocer szerkesztője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >