Közösségi megjelenés az IFE Foodapest kiállításon
Új formájában 2. alkalommal kerül megrendezésre Budapest legnagyobb alapterületű élelmiszer-ipari és ital-szakkiállítása. Az eddig bevált 2 éves kiállítási ciklustól eltérően – a Foodapest és IFE-Budapest kiállítások összevonásával létrejött – IFE Foodapest évenkénti megjelenést biztosít a kiállítók számára. 2007-hez képest kibővített formában, nagyobb területen kerül megrendezésre az esemény, mivel a Foodatech keretein belül az élelmiszer-gépipar és -technológia képviselői is kiállítanak. A jelenleg intézményként működő Agrármarketing Centrum a megalakulástól fogva a legnagyobb kiállítója az eseménynek. 2008-ban összesen
390 m2 nagyságú kiállítási területen mutatja be többek között a Kiváló Magyar Élelmiszer védjeggyel ellátott termékeket, a Hagyományok-Ízek-Régiók programot, valamint az FVM egyes szervezeti egységeit. Az AMC három standot szervez, konferenciákat valósít meg, valamint átadásra kerülnek a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet ez évben elnyert gyártók díjai is.
Az intézmény egyik legfontosabb tevékenysége a kiváló minőségű magyar élelmiszereket védjegyoltalom alatt tömörítő KMÉ-program. A védjegyet már birtokló és azt pályázó vállalatok a védjegyprogram önálló, 252 m2 alapterületű standján mutatkoznak be. A látogatók személyesen is meggyőződhetnek a védjegyet viselő termékek átlag feletti minőségéről, hiszen a stand területén folyamatosan üzemelő látványkonyhában profi szakács készíti és kóstoltatja a védjegyes termékekből készített ételkülönlegességeket.
Az IFE Foodapest kiállítást megelőzően 2008 októberében országos instore kampány zajlott a Spar-csoport áruházláncaiban, a védjegyes termékeket népszerűsítő 2008-as kampány üzeneteivel pedig a televízióban, a női és gazdasági lapokban, valamint a rádióban és az interneten találkozhatnak a fogyasztók.
Az AMC és a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) közös, 84 m2 nagyságú standján az FVM Élelmiszerlánc-felügyeleti Szakállamtitkársága nyújt általános információszolgáltatást, valamint itt jelennek meg a Magyar Agrárgazdasági Minőség Díj elismerésben részesült vállalkozások is. A Központi Élelmiszer-tudományi Kutató Intézet szintén e standon mutatkozik be, s folytat kérdőíves fogyasztói elégedettségi vizsgálatokat.
A Hagyományok-Ízek-Régiók program 54 m2-es standján a különleges, kifejezetten regionális, hagyományosan magyar termékek bemutatása zajlik majd. A helyszínen kenyérlángos, valamint kürcsi őskalács készül, amelyeket a látogatók meg is kóstolhatnak. E standon kapnak helyet a közösségi oltalom alatt álló, eredetmegjelöléssel, illetve földrajzi jelzéssel ellátott termékek, valamint a szikvíziparág is itt mutatkozik be.
A kiállítás egyik fő eseménye ezúttal is a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet 2008-ban elnyert termékek díjátadó gálája lesz. A sajtótájékoztatóval és állófogadással egybekötött rendezvényen a díjakat Gőgös Zoltán, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkára adja át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >