Közösségi média díjat kapott a Gösser facebook alkalmazása
Kategóriagyőzelmet hozott a Gösser számára Magyarország legrangosabb közösségi média versenye, a Social Media Best Practice 2014-es pályázata. A szakmai zsűri döntése alapján az ACG Reklámügynökség „Vissza a természetbe!” c. munkája érdemelte ki az első helyezést az „Integrált kampányok közösségi megjelenése” kategóriában.
Az ACG Reklámügynökség és a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. 2012-ben indította el azt a kampányt, amely a Gösser márka alapértékeire, a természetességre és a barátságra összpontosított. A televíziós reklámok mellett többféle online elemet is tartalmazott a kampány, amelyek közül kiemelkedett a most díjazott interaktív alkalmazás. A „Vissza a természetbe!” elnevezésű applikáció segítségével a sörmárka rajongói virtuálisan csatlakozhattak a reklámfilmekben szereplő baráti társasághoz és az online térben több száz kacsakövet gyűjthettek az Alpok legszebb folyóiból és tavaiból. A kacsakövekre kattintva véletlenszerűen találhattak rá a megjelölt példányokra, amelyeket összegyűjtve értékes ajándékokat nyerhettek – a legszerencsésebbek egy négynapos alpesi túrán vehettek részt barátaikkal.
Néhány hét alatt több mint 60.000 követ forgattak meg a látogatók, 5.500 nyerő kacsaköves dobozt gyűjtöttek össze, és ami a legfontosabb: a Gösser Facebook oldalának rajongótábora 200%-kal növekedett ezen időszak alatt.
„Mindig is nagy kihívást jelent, hogy valamilyen közös aktivitás érdekében mozgósítsuk egy márka rajongóit – még ha csak egy virtuális tevékenységről van is szó. Ebben az esetben viszont azt tapasztaltuk, hogy a minőség üzenete mellett a természet szeretete és a barátság olyan motivációt jelentettek, amelyek érdekében gyorsan és szívesen csatlakoztak a játékhoz a Gösser sör barátai. Külön öröm, hogy a reklámfilmhez készült zene is rövid idő alatt nagy sláger lett Magyarországon” – mondta Jan-Willem Van Wensem, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. marketing és trade marketing igazgatója.
Nagy László, az ACG Reklámügynökség társ-kreatívigazgatója a díj átvételekor így nyilatkozott: „Egy egészen különleges alkalmazást szerettünk volna fejleszteni annak érdekében, hogy a közösségi médiában is intenzíven meg tudjunk jelenni a kampánnyal és a prémium szegmensben erősítsük a Gösser márka pozícióját. Az első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy a kampány könnyen utánkövethető legyen, és ne csak az applikáció ideje alatt beszéljenek róla a közösségben.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >