Közösségi kampánnyal ünnepelte születésnapját a NetPincér
Az elmúlt héten terjedt el egy új kihívásos játék a képfeltöltős közösségi oldalon, amelyhez számos celebritás is csatlakozott. A feladatuk az volt, hogy megmutassák, hogyan néztek ki tiniként. „Kihívást kaptam! Én így néztem ki 17 évesen…” – írták, és egyben kihívták egymást a hírességek. A játékot a NetPincér csapata a DeepInsight Creative Agency-vel közösen találta ki, hogy így ünnepeljék Magyarország legnagyobb ételrendelős oldalának 17 éves szülinapját.
A legnagyobb sztárok közösségi oldalain érdekes képek jelentek meg a múlt héten: Rubint Réka oldalán egy szemüveges, mosolygós fiatal lány kötött kardigánban, Sarka Katáén egy tinédzser lány sötét zakóban és zöld blúzban. Az igazi meglepetés azonban akkor következik, ha elolvassuk a képek melletti szöveget: a képek őket magukat ábrázolják 17 éves korukban. Mint kiderült a kezdeményezés apropója hazánk vezető ételrendelési oldalának, a NetPincérnek 17. születésnapja volt.
„17 évesnek lenni jó. Talán az egyik legjobb dolog, ami történhet velünk. A NetPincér idén 17 éves és szeretnénk, ha egy kicsit mindenki osztozna velünk a 17 éves lét örömeiben!” – ezzel a felütéssel indította útjára a kihívási láncolatot hazánk piacvezető ételrendelési oldala.
A NetPincér.hu-t 1999-ben kollégiumi vállalkozásként indította el Csontos Zoltán és Perger Péter, azzal a céllal, hogy összegyűjtse a házhoz szállítást kínáló éttermeket és a rendelők számára minél egyszerűbbé tegye az ételrendelést. A NetPincér keresőjében jelenleg több mint 600 kiszállítást vállaló étterem található.
2014 decemberében jelentették be, hogy a Foodpanda, a világ egyik legnagyobb online ételrendelési vállalkozása, felvásárolta a NetPincért, több más Közép- és Délkelet-Európában működő ételszállítási céggel egyetemben. Az anyacég világszerte több mint 35 000 étteremmel áll kapcsolatban.
Az Instagram képek itt érhetők el: http://www.instagram.com/explore/tags/17vagyok/
Kapcsolódó cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >Impozáns a hazai kereskedelem termelékenységének növekedése
A magyar kereskedelem munkaerőtermelékenység-javulása 2023-ig 2010-hez viszonyítva (+50%) kimagasló az…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >