Közösség és Összefogás
A fenti két fogalom bizonyult abszolút nyerőnek abban a kvízjátékban, amelyben a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketing fórumán megjelentek vettek részt. Arra a kérdésre válaszoltak, hogy mi a legfontosabb számukra a Magyar Termékkel való együttműködésben.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, eddigi törekvéseik, munkájuk visszaigazolását látják a védjegyhasználóktól kapott válaszokban:
„Marketingstratégiánkban mindig is központi szerepet játszott az összefogás, már számos kampányunk bizonyította, hogy együtt többre vagyunk képesek, mint külön-külön.
//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >