Közösség és Összefogás
A fenti két fogalom bizonyult abszolút nyerőnek abban a kvízjátékban, amelyben a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketing fórumán megjelentek vettek részt. Arra a kérdésre válaszoltak, hogy mi a legfontosabb számukra a Magyar Termékkel való együttműködésben.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, eddigi törekvéseik, munkájuk visszaigazolását látják a védjegyhasználóktól kapott válaszokban:
„Marketingstratégiánkban mindig is központi szerepet játszott az összefogás, már számos kampányunk bizonyította, hogy együtt többre vagyunk képesek, mint külön-külön.
//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >