Közösség és Összefogás
A fenti két fogalom bizonyult abszolút nyerőnek abban a kvízjátékban, amelyben a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketing fórumán megjelentek vettek részt. Arra a kérdésre válaszoltak, hogy mi a legfontosabb számukra a Magyar Termékkel való együttműködésben.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, eddigi törekvéseik, munkájuk visszaigazolását látják a védjegyhasználóktól kapott válaszokban:
„Marketingstratégiánkban mindig is központi szerepet játszott az összefogás, már számos kampányunk bizonyította, hogy együtt többre vagyunk képesek, mint külön-külön.
//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >