Közösség és Összefogás
A fenti két fogalom bizonyult abszolút nyerőnek abban a kvízjátékban, amelyben a Magyar Termék Nonprofit Kft. marketing fórumán megjelentek vettek részt. Arra a kérdésre válaszoltak, hogy mi a legfontosabb számukra a Magyar Termékkel való együttműködésben.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, eddigi törekvéseik, munkájuk visszaigazolását látják a védjegyhasználóktól kapott válaszokban:
„Marketingstratégiánkban mindig is központi szerepet játszott az összefogás, már számos kampányunk bizonyította, hogy együtt többre vagyunk képesek, mint külön-külön.
//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >