Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután egy teltházas eseményen van túl a szervezet. A résztvevők sokszínűsége és a lelkesedés egyértelműen azt mutatja, hogy hatalmas igény van az ilyen jellegű összejövetelekre a magyar cégtulajdonosok és cégvezetők körében.
A MesterMűvek rendezvény arra törekszik, hogy egy olyan közösséget hozzon létre a magyar vállalkozói körben, ahol a cégvezetőknek lehetőségük van megosztani az egyedi kihívásaikat és tanulni mások tapasztalataiból. A klub tehát nemcsak egy szakmai fórumot biztosít, hanem egy valódi közösséget épít, ahol a résztvevők ösztönzik és támogatják egymást a fejlődésben és sikeresség elérésében.
Az eseményt ezúttal az EU kiberbiztonsági előírásainak bemutatása, különös tekintettel az NIS2 szabályozásra, tette aktuálissá és érdekessé. Bor Olivér kiberbiztonsági szakértő előadásában az ezzel kapcsolatos teendők részletes kibontása izgalmas és fontos téma volt. A felmerült kérdések és az azokra adott válaszok lehetőséget teremtettek arra, hogy a résztvevők átlássák és megértsék a szükséges teendőiket, valamint a szabályozás hatásait a vállalkozásaikra.
Andorka Miklós, a MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt. stratégiai vezérigazgató-helyettese által tartott előadás is informatív volt, ahol a Közös Agrárpolitika (KAP) pályázati támogatásokról és az EU-s pályázati újdonságokról szóló információk sokakat érdekeltek. A résztvevők számára kiváló lehetőséget nyújtott ez az előadás, hogy mélyebben megismerjék a KAP változásait és a pályázati lehetőségeket, s megértsék, hogyan lehetnek sikeresek a pályázatok során.
A befektetési környezetről és hajlandóságról szóló, Glósz Andrea, Koósa Péter és Nagy Ádám részvételével zajló, kerekasztal-beszélgetés is nagy figyelmet kapott, hiszen ezek a tényezők meghatározzák a vállalkozások jövőjét és fejlődését. A résztvevők számos fontos kérdésre keresték a választ például, hogy miként lehet a legjobban kihasználni a befektetési lehetőségeket és fejlesztéseket a jelenlegi gazdasági környezetben.
A MesterMűvek összességében tehát nemcsak egy üzleti találkozó volt, hanem egy valódi tudásbázis és kapcsolatépítési lehetőség a magyar cégtulajdonosok és cégvezetők számára. A sikeres esemény pedig bizonyítja, hogy a Magyar Termék milyen fontos szerepet játszik a magyar vállalkozói közösség életében és fejlődésében. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >