Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután egy teltházas eseményen van túl a szervezet. A résztvevők sokszínűsége és a lelkesedés egyértelműen azt mutatja, hogy hatalmas igény van az ilyen jellegű összejövetelekre a magyar cégtulajdonosok és cégvezetők körében.
A MesterMűvek rendezvény arra törekszik, hogy egy olyan közösséget hozzon létre a magyar vállalkozói körben, ahol a cégvezetőknek lehetőségük van megosztani az egyedi kihívásaikat és tanulni mások tapasztalataiból. A klub tehát nemcsak egy szakmai fórumot biztosít, hanem egy valódi közösséget épít, ahol a résztvevők ösztönzik és támogatják egymást a fejlődésben és sikeresség elérésében.
Az eseményt ezúttal az EU kiberbiztonsági előírásainak bemutatása, különös tekintettel az NIS2 szabályozásra, tette aktuálissá és érdekessé. Bor Olivér kiberbiztonsági szakértő előadásában az ezzel kapcsolatos teendők részletes kibontása izgalmas és fontos téma volt. A felmerült kérdések és az azokra adott válaszok lehetőséget teremtettek arra, hogy a résztvevők átlássák és megértsék a szükséges teendőiket, valamint a szabályozás hatásait a vállalkozásaikra.
Andorka Miklós, a MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt. stratégiai vezérigazgató-helyettese által tartott előadás is informatív volt, ahol a Közös Agrárpolitika (KAP) pályázati támogatásokról és az EU-s pályázati újdonságokról szóló információk sokakat érdekeltek. A résztvevők számára kiváló lehetőséget nyújtott ez az előadás, hogy mélyebben megismerjék a KAP változásait és a pályázati lehetőségeket, s megértsék, hogyan lehetnek sikeresek a pályázatok során.
A befektetési környezetről és hajlandóságról szóló, Glósz Andrea, Koósa Péter és Nagy Ádám részvételével zajló, kerekasztal-beszélgetés is nagy figyelmet kapott, hiszen ezek a tényezők meghatározzák a vállalkozások jövőjét és fejlődését. A résztvevők számos fontos kérdésre keresték a választ például, hogy miként lehet a legjobban kihasználni a befektetési lehetőségeket és fejlesztéseket a jelenlegi gazdasági környezetben.
A MesterMűvek összességében tehát nemcsak egy üzleti találkozó volt, hanem egy valódi tudásbázis és kapcsolatépítési lehetőség a magyar cégtulajdonosok és cégvezetők számára. A sikeres esemény pedig bizonyítja, hogy a Magyar Termék milyen fontos szerepet játszik a magyar vállalkozói közösség életében és fejlődésében. //
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >