Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary
Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary a beutazó turizmus fellendítése érdekében – közölték a felek az MTI-vel hétfőn.
A közlemény szerint a megállapodás értelmében az Emirates és a Visit Hungary közös marketing- és reklámkampányokat indít Magyarország turisztikai vonzerejének bemutatására. A két fél szoros együttműködésben szervez sajtóutakat, bemutató utakat utazási irodáknak, valamint más innovatív promóciós tevékenységeket, hogy növeljék az utazási keresletet Budapestre.
A megállapodást az Arabian Travel Market (ATM) turisztikai rendezvényen írta alá Thierry Aucoc, a légitársaság kereskedelmi alelnöke, valamint Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója, Nabil Sultan, az Emirates légitársaság értékesítési ügyvezető alelnöke jelenlétében.
Az Emirates 2014-ben indította el budapesti járatát és az elmúlt tíz évben több mint 1,5 millió utast szállított a magyar főváros és Dubaj között. Jelenleg napi járatokat működtet Budapest és Dubaj között.
A közvetlen légikapcsolat mellett az Emirates Dubajon keresztül 69 célállomásra – a Közel-Keleten, Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában – kínál olyan átszállási lehetőséget, amelyeket más légitársaságok nem szolgálnak ki közvetlenül Magyarországról. Budapestről pedig közvetetten összesen 140 desztinációra juthatnak el a dubaji központú légitársasággal az utasok.
A lenyűgöző építészettől a természeti csodákon át a pezsgő városi életig Magyarország rendkívül vonzó úti cél, amit örömmel népszerűsítünk kiterjedt hálózatunkban, hogy támogassuk a beutazó turizmust a Közel-Kelet, Távol-Kelet és Ausztrália térségéből – idézte a közlemény az Emirates magyarországi országmenedzserét, Horváth Gábort.
Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója szerint a partnerség tovább növeli Magyarország vonzerejét az Öböl-menti országokból érkező utazók számára.
A Nemzeti Turisztikai Adatbázis adatai szerint a külföldi vendégéjszakák száma Magyarországon tavaly 9,9 százalékkal, 22,2 millióra nőtt. A Perzsa öböl menti országokból érkező turisták jellemzően hosszabb ideig tartózkodnak az országban és költéseik is magasabbak az átlagnál – áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: az októberi Turizmus Summiton a turizmus jövőjéről tanácskoznak
Milyen lesz az utazás jövője? Milyen hatással van a mesterséges…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >