Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 04. 29. 10:11

Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary a beutazó turizmus fellendítése érdekében – közölték a felek az MTI-vel hétfőn.

A közlemény szerint a megállapodás értelmében az Emirates és a Visit Hungary közös marketing- és reklámkampányokat indít Magyarország turisztikai vonzerejének bemutatására. A két fél szoros együttműködésben szervez sajtóutakat, bemutató utakat utazási irodáknak, valamint más innovatív promóciós tevékenységeket, hogy növeljék az utazási keresletet Budapestre.

A megállapodást az Arabian Travel Market (ATM) turisztikai rendezvényen írta alá Thierry Aucoc, a légitársaság kereskedelmi alelnöke, valamint Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója, Nabil Sultan, az Emirates légitársaság értékesítési ügyvezető alelnöke jelenlétében.

Az Emirates 2014-ben indította el budapesti járatát és az elmúlt tíz évben több mint 1,5 millió utast szállított a magyar főváros és Dubaj között. Jelenleg napi járatokat működtet Budapest és Dubaj között.

A közvetlen légikapcsolat mellett az Emirates Dubajon keresztül 69 célállomásra – a Közel-Keleten, Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában – kínál olyan átszállási lehetőséget, amelyeket más légitársaságok nem szolgálnak ki közvetlenül Magyarországról. Budapestről pedig közvetetten összesen 140 desztinációra juthatnak el a dubaji központú légitársasággal az utasok.

A lenyűgöző építészettől a természeti csodákon át a pezsgő városi életig Magyarország rendkívül vonzó úti cél, amit örömmel népszerűsítünk kiterjedt hálózatunkban, hogy támogassuk a beutazó turizmust a Közel-Kelet, Távol-Kelet és Ausztrália térségéből – idézte a közlemény az Emirates magyarországi országmenedzserét, Horváth Gábort.

Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója szerint a partnerség tovább növeli Magyarország vonzerejét az Öböl-menti országokból érkező utazók számára.

A Nemzeti Turisztikai Adatbázis adatai szerint a külföldi vendégéjszakák száma Magyarországon tavaly 9,9 százalékkal, 22,2 millióra nőtt. A Perzsa öböl menti országokból érkező turisták jellemzően hosszabb ideig tartózkodnak az országban és költéseik is magasabbak az átlagnál – áll a közleményben.

Kapcsolódó cikkeink