Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary
Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary a beutazó turizmus fellendítése érdekében – közölték a felek az MTI-vel hétfőn.
 A közlemény szerint a megállapodás értelmében az Emirates és a Visit Hungary közös marketing- és reklámkampányokat indít Magyarország turisztikai vonzerejének bemutatására. A két fél szoros együttműködésben szervez sajtóutakat, bemutató utakat utazási irodáknak, valamint más innovatív promóciós tevékenységeket, hogy növeljék az utazási keresletet Budapestre.
A közlemény szerint a megállapodás értelmében az Emirates és a Visit Hungary közös marketing- és reklámkampányokat indít Magyarország turisztikai vonzerejének bemutatására. A két fél szoros együttműködésben szervez sajtóutakat, bemutató utakat utazási irodáknak, valamint más innovatív promóciós tevékenységeket, hogy növeljék az utazási keresletet Budapestre.
A megállapodást az Arabian Travel Market (ATM) turisztikai rendezvényen írta alá Thierry Aucoc, a légitársaság kereskedelmi alelnöke, valamint Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója, Nabil Sultan, az Emirates légitársaság értékesítési ügyvezető alelnöke jelenlétében.
Az Emirates 2014-ben indította el budapesti járatát és az elmúlt tíz évben több mint 1,5 millió utast szállított a magyar főváros és Dubaj között. Jelenleg napi járatokat működtet Budapest és Dubaj között.
A közvetlen légikapcsolat mellett az Emirates Dubajon keresztül 69 célállomásra – a Közel-Keleten, Afrikában, Ázsiában és Ausztráliában – kínál olyan átszállási lehetőséget, amelyeket más légitársaságok nem szolgálnak ki közvetlenül Magyarországról. Budapestről pedig közvetetten összesen 140 desztinációra juthatnak el a dubaji központú légitársasággal az utasok.
A lenyűgöző építészettől a természeti csodákon át a pezsgő városi életig Magyarország rendkívül vonzó úti cél, amit örömmel népszerűsítünk kiterjedt hálózatunkban, hogy támogassuk a beutazó turizmust a Közel-Kelet, Távol-Kelet és Ausztrália térségéből – idézte a közlemény az Emirates magyarországi országmenedzserét, Horváth Gábort.
Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója szerint a partnerség tovább növeli Magyarország vonzerejét az Öböl-menti országokból érkező utazók számára.
A Nemzeti Turisztikai Adatbázis adatai szerint a külföldi vendégéjszakák száma Magyarországon tavaly 9,9 százalékkal, 22,2 millióra nőtt. A Perzsa öböl menti országokból érkező turisták jellemzően hosszabb ideig tartózkodnak az országban és költéseik is magasabbak az átlagnál – áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is díjazták az üzleti turizmus legjobbjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: 1500 szolgáltató várja vendégeit az október 23-i hosszú hétvégén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eurostat: meghaladta a hárommilliárdot az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ értetlenül áll a kormány döntése előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: február 28-ig marad, és további termékkörökkel bővül az árréscsökkentés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Még mindig visszafogottan teljesít a magyar gazdaság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					