Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában elterjedt online és offline vásárlási szokásokhoz igazodva javítani a hibrid vásárlók elérését.
Az együttműködés regionális online és offline kampányokat foglal magában, kihasználva a GrabAds átfogó kiskereskedelmi médiaökoszisztémáját.
A Coca-Cola a GrabAds saját tranzakciós adatait használja a pontosabb célzás érdekében, és innovatív online-to-offline (O2O) hirdetési formátumokat alkalmaz, hogy növelje a vásárlói aktivitást és az eladásokat.
A GrabAds és a Kantar közös kutatása szerint a délkelet-ázsiai fogyasztók 79%-a párhuzamosan vásárol online és offline, ami külön kiemeli e stratégiai összefogás jelentőségét.
Emellett továbbra is elérhető a régióban a Coca-Cola Foodmarks kampánya, amely rejtett utcai éttermek felfedezésére invitál. A Grab alkalmazásban speciális, Coca-Colát tartalmazó menük vásárolhatók, ami Vietnamban 27%-os offline értékesítési növekedést és 11%-kal több házhozszállítási rendelést eredményezett.
A két vállalat az eladók támogatására is odafigyel: omnichannel kampányokkal és termékcsomagok promóciójával igyekeznek segíteni a kereskedők forgalmának növekedését. Az év elején egy manilai Coca-Cola Zero kampányban 50.000 adagnyi kóstolót osztottak ki, ami jelentős vásárlói aktivitást generált.
A szingapúri Coke&Go kampányban a vásárlók a Grab alkalmazáson keresztül QR-kóddal készpénzmentesen vásárolhatnak Coca-Cola italokat okoshűtőkből. A program keretében 2025 elején több száz egység kerül bevezetésre – hosszabb távon pedig a régióra is kiterjeszhető.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >