Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában elterjedt online és offline vásárlási szokásokhoz igazodva javítani a hibrid vásárlók elérését.
Az együttműködés regionális online és offline kampányokat foglal magában, kihasználva a GrabAds átfogó kiskereskedelmi médiaökoszisztémáját.
A Coca-Cola a GrabAds saját tranzakciós adatait használja a pontosabb célzás érdekében, és innovatív online-to-offline (O2O) hirdetési formátumokat alkalmaz, hogy növelje a vásárlói aktivitást és az eladásokat.
A GrabAds és a Kantar közös kutatása szerint a délkelet-ázsiai fogyasztók 79%-a párhuzamosan vásárol online és offline, ami külön kiemeli e stratégiai összefogás jelentőségét.
Emellett továbbra is elérhető a régióban a Coca-Cola Foodmarks kampánya, amely rejtett utcai éttermek felfedezésére invitál. A Grab alkalmazásban speciális, Coca-Colát tartalmazó menük vásárolhatók, ami Vietnamban 27%-os offline értékesítési növekedést és 11%-kal több házhozszállítási rendelést eredményezett.
A két vállalat az eladók támogatására is odafigyel: omnichannel kampányokkal és termékcsomagok promóciójával igyekeznek segíteni a kereskedők forgalmának növekedését. Az év elején egy manilai Coca-Cola Zero kampányban 50.000 adagnyi kóstolót osztottak ki, ami jelentős vásárlói aktivitást generált.
A szingapúri Coke&Go kampányban a vásárlók a Grab alkalmazáson keresztül QR-kóddal készpénzmentesen vásárolhatnak Coca-Cola italokat okoshűtőkből. A program keretében 2025 elején több száz egység kerül bevezetésre – hosszabb távon pedig a régióra is kiterjeszhető.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >