Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában elterjedt online és offline vásárlási szokásokhoz igazodva javítani a hibrid vásárlók elérését.
Az együttműködés regionális online és offline kampányokat foglal magában, kihasználva a GrabAds átfogó kiskereskedelmi médiaökoszisztémáját.
A Coca-Cola a GrabAds saját tranzakciós adatait használja a pontosabb célzás érdekében, és innovatív online-to-offline (O2O) hirdetési formátumokat alkalmaz, hogy növelje a vásárlói aktivitást és az eladásokat.
A GrabAds és a Kantar közös kutatása szerint a délkelet-ázsiai fogyasztók 79%-a párhuzamosan vásárol online és offline, ami külön kiemeli e stratégiai összefogás jelentőségét.
Emellett továbbra is elérhető a régióban a Coca-Cola Foodmarks kampánya, amely rejtett utcai éttermek felfedezésére invitál. A Grab alkalmazásban speciális, Coca-Colát tartalmazó menük vásárolhatók, ami Vietnamban 27%-os offline értékesítési növekedést és 11%-kal több házhozszállítási rendelést eredményezett.
A két vállalat az eladók támogatására is odafigyel: omnichannel kampányokkal és termékcsomagok promóciójával igyekeznek segíteni a kereskedők forgalmának növekedését. Az év elején egy manilai Coca-Cola Zero kampányban 50.000 adagnyi kóstolót osztottak ki, ami jelentős vásárlói aktivitást generált.
A szingapúri Coke&Go kampányban a vásárlók a Grab alkalmazáson keresztül QR-kóddal készpénzmentesen vásárolhatnak Coca-Cola italokat okoshűtőkből. A program keretében 2025 elején több száz egység kerül bevezetésre – hosszabb távon pedig a régióra is kiterjeszhető.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: változtat forgalmazási szerződésein a Coca-Cola a versenyhivatal eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
