Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában elterjedt online és offline vásárlási szokásokhoz igazodva javítani a hibrid vásárlók elérését.
Az együttműködés regionális online és offline kampányokat foglal magában, kihasználva a GrabAds átfogó kiskereskedelmi médiaökoszisztémáját.
A Coca-Cola a GrabAds saját tranzakciós adatait használja a pontosabb célzás érdekében, és innovatív online-to-offline (O2O) hirdetési formátumokat alkalmaz, hogy növelje a vásárlói aktivitást és az eladásokat.
A GrabAds és a Kantar közös kutatása szerint a délkelet-ázsiai fogyasztók 79%-a párhuzamosan vásárol online és offline, ami külön kiemeli e stratégiai összefogás jelentőségét.
Emellett továbbra is elérhető a régióban a Coca-Cola Foodmarks kampánya, amely rejtett utcai éttermek felfedezésére invitál. A Grab alkalmazásban speciális, Coca-Colát tartalmazó menük vásárolhatók, ami Vietnamban 27%-os offline értékesítési növekedést és 11%-kal több házhozszállítási rendelést eredményezett.
A két vállalat az eladók támogatására is odafigyel: omnichannel kampányokkal és termékcsomagok promóciójával igyekeznek segíteni a kereskedők forgalmának növekedését. Az év elején egy manilai Coca-Cola Zero kampányban 50.000 adagnyi kóstolót osztottak ki, ami jelentős vásárlói aktivitást generált.
A szingapúri Coke&Go kampányban a vásárlók a Grab alkalmazáson keresztül QR-kóddal készpénzmentesen vásárolhatnak Coca-Cola italokat okoshűtőkből. A program keretében 2025 elején több száz egység kerül bevezetésre – hosszabb távon pedig a régióra is kiterjeszhető.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >