Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a Rakuten AI technológiáját és marketingadatait ötvözi a L’Oréal fejlett szépségápolási technológiáival.
Az együttműködés a Rakuten több mint 100 millió japán felhasználótól származó kiterjedt ügyféladat-halmaz felhasználásával igyekszik javítani az olyan szolgáltatások minőségét, mint a személyre szabott keresés és a mesterséges intelligencia alapú ajánlások.
A felek főbb kezdeményezései közé tartozik a Rakuten CustomerDNA nevű mesterséges intelligencia-alapú adatbázis fejlesztése, amely több mint 4000 fogyasztói attribútumot tartalmaz, valamint a Rakuten AIris nevű eszköz, amely vállalkozásokat köt össze célközönségeikkel.
A partnerséghez a L’Oréal AI alapú szépségplatformjaival, a CREAITECH-kel és a Beauty Genius-szal járul hozzá a Rakuten kínálta felhasználói élmény javítása és a személyre szabott szépségmegoldások érdekében.
A vállalatok jelenleg a tervek véglegesítését végzik, és hamarosan további hírekkel szolgálnak közös kezdeményezéseikről.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Magyarország és a FAO új alapokra helyezi együttműködését
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >