Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a Rakuten AI technológiáját és marketingadatait ötvözi a L’Oréal fejlett szépségápolási technológiáival.
Az együttműködés a Rakuten több mint 100 millió japán felhasználótól származó kiterjedt ügyféladat-halmaz felhasználásával igyekszik javítani az olyan szolgáltatások minőségét, mint a személyre szabott keresés és a mesterséges intelligencia alapú ajánlások.
A felek főbb kezdeményezései közé tartozik a Rakuten CustomerDNA nevű mesterséges intelligencia-alapú adatbázis fejlesztése, amely több mint 4000 fogyasztói attribútumot tartalmaz, valamint a Rakuten AIris nevű eszköz, amely vállalkozásokat köt össze célközönségeikkel.
A partnerséghez a L’Oréal AI alapú szépségplatformjaival, a CREAITECH-kel és a Beauty Genius-szal járul hozzá a Rakuten kínálta felhasználói élmény javítása és a személyre szabott szépségmegoldások érdekében.
A vállalatok jelenleg a tervek véglegesítését végzik, és hamarosan további hírekkel szolgálnak közös kezdeményezéseikről.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >További cikkeink
Változás a Rossmann Magyarország vezetésében: távozik Flórián László
2024. november 21-én megszűnt Flórián László, a Rossmann Magyarország operatív…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >