Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a Rakuten AI technológiáját és marketingadatait ötvözi a L’Oréal fejlett szépségápolási technológiáival.
Az együttműködés a Rakuten több mint 100 millió japán felhasználótól származó kiterjedt ügyféladat-halmaz felhasználásával igyekszik javítani az olyan szolgáltatások minőségét, mint a személyre szabott keresés és a mesterséges intelligencia alapú ajánlások.
A felek főbb kezdeményezései közé tartozik a Rakuten CustomerDNA nevű mesterséges intelligencia-alapú adatbázis fejlesztése, amely több mint 4000 fogyasztói attribútumot tartalmaz, valamint a Rakuten AIris nevű eszköz, amely vállalkozásokat köt össze célközönségeikkel.
A partnerséghez a L’Oréal AI alapú szépségplatformjaival, a CREAITECH-kel és a Beauty Genius-szal járul hozzá a Rakuten kínálta felhasználói élmény javítása és a személyre szabott szépségmegoldások érdekében.
A vállalatok jelenleg a tervek véglegesítését végzik, és hamarosan további hírekkel szolgálnak közös kezdeményezéseikről.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >