Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a Rakuten AI technológiáját és marketingadatait ötvözi a L’Oréal fejlett szépségápolási technológiáival.
Az együttműködés a Rakuten több mint 100 millió japán felhasználótól származó kiterjedt ügyféladat-halmaz felhasználásával igyekszik javítani az olyan szolgáltatások minőségét, mint a személyre szabott keresés és a mesterséges intelligencia alapú ajánlások.
A felek főbb kezdeményezései közé tartozik a Rakuten CustomerDNA nevű mesterséges intelligencia-alapú adatbázis fejlesztése, amely több mint 4000 fogyasztói attribútumot tartalmaz, valamint a Rakuten AIris nevű eszköz, amely vállalkozásokat köt össze célközönségeikkel.
A partnerséghez a L’Oréal AI alapú szépségplatformjaival, a CREAITECH-kel és a Beauty Genius-szal járul hozzá a Rakuten kínálta felhasználói élmény javítása és a személyre szabott szépségmegoldások érdekében.
A vállalatok jelenleg a tervek véglegesítését végzik, és hamarosan további hírekkel szolgálnak közös kezdeményezéseikről.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 termék ára csökkent a PENNY-ben
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette tartósan,…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Nehéz jó háztartási gépet választani
Egy új háztartási gép vagy elektronikai eszköz valódi költsége nem…
Tovább olvasom >