Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 26. 09:13

A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a Rakuten AI technológiáját és marketingadatait ötvözi a L’Oréal fejlett szépségápolási technológiáival.

Az együttműködés a Rakuten több mint 100 millió japán felhasználótól származó kiterjedt ügyféladat-halmaz felhasználásával igyekszik javítani az olyan szolgáltatások minőségét, mint a személyre szabott keresés és a mesterséges intelligencia alapú ajánlások.

A felek főbb kezdeményezései közé tartozik a Rakuten CustomerDNA nevű mesterséges intelligencia-alapú adatbázis fejlesztése, amely több mint 4000 fogyasztói attribútumot tartalmaz, valamint a Rakuten AIris nevű eszköz, amely vállalkozásokat köt össze célközönségeikkel.

A partnerséghez a L’Oréal AI alapú szépségplatformjaival, a CREAITECH-kel és a Beauty Genius-szal járul hozzá a Rakuten kínálta felhasználói élmény javítása és a személyre szabott szépségmegoldások érdekében.

A vállalatok jelenleg a tervek véglegesítését végzik, és hamarosan további hírekkel szolgálnak közös kezdeményezéseikről.

Retail Asia

Kapcsolódó cikkeink