Közösen az offline és digitális megoldásokért

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 09. 01. 19:16

A MEDIA Central konzorcium tagja lett Európa legnagyobb trade marketing-hálózata, az Offerista Group GmbH. Az új partnerség révén a két vállalat egyesíti szakértelmét az offline és digitális hirdetési megoldások terén, jelentősen bővítve ezzel szolgáltatási körét.

MediaCentral-Offerista

Orbán Tímea, Offerista

Orbán Tímea
ügyvezető
Offerista Group

Az ajánlatok papíralapú és digitális kommunikációja különböző fogyasztói igényeknek felel meg, miközben egyre erősödik a csatornák hibrid használata. A MEDIA Central 2019 óta működik együtt az Offerista Grouppal, hogy a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki az ügyfelek egyre növekvő igényeit.

Az Offerista Group GmbH több mint 130 munkatárssal és nyolc európai irodával vált a MEDIA Central konzorcium tagjává. Stefan Hamacher és Ingo Wienand, a MEDIA Central ügyvezető igazgatói elmondták: „Az Offerista Group GmbH a digitális kiválóságot képviseli, így ideális partnerünk. Hosszú, sikeres együttműködés után most úgy döntöttünk, hogy egy családdá válunk, még tovább javítva az ajánlatok kommunikációját kiskereskedelmi ügyfeleink számára.

Az 1997-ben alapított MEDIA Central konzorcium az üzleti kommunikációra specializálódott, a címzés nélküli direkt postai küldemények terén vezető szerepet betöltő független médiaügynökség. A csoport prágai és varsói bázissal a termékek széles skáláját kínálja ügyfeleinek.

Az Offerista Group GmbH trade marketing hálózata által az ajánlatok és az üzletek lokációalapú marketingjének személyre szabott, digitális megoldásainak elkészítésére specializálódott. Elsősorban az üzletlánci kereskedelemre összpontosítva rugalmas, csatornákon átívelő reklámmegoldásokat és tanácsadást nyújt mintegy 1600 nemzetközi kiskereskedelmi és gyártói márka számára. (x)

Kapcsolódó cikkeink