Közösen az offline és digitális megoldásokért
A MEDIA Central konzorcium tagja lett Európa legnagyobb trade marketing-hálózata, az Offerista Group GmbH. Az új partnerség révén a két vállalat egyesíti szakértelmét az offline és digitális hirdetési megoldások terén, jelentősen bővítve ezzel szolgáltatási körét.
Az ajánlatok papíralapú és digitális kommunikációja különböző fogyasztói igényeknek felel meg, miközben egyre erősödik a csatornák hibrid használata. A MEDIA Central 2019 óta működik együtt az Offerista Grouppal, hogy a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki az ügyfelek egyre növekvő igényeit.
Az Offerista Group GmbH több mint 130 munkatárssal és nyolc európai irodával vált a MEDIA Central konzorcium tagjává. Stefan Hamacher és Ingo Wienand, a MEDIA Central ügyvezető igazgatói elmondták: „Az Offerista Group GmbH a digitális kiválóságot képviseli, így ideális partnerünk. Hosszú, sikeres együttműködés után most úgy döntöttünk, hogy egy családdá válunk, még tovább javítva az ajánlatok kommunikációját kiskereskedelmi ügyfeleink számára.”
Az 1997-ben alapított MEDIA Central konzorcium az üzleti kommunikációra specializálódott, a címzés nélküli direkt postai küldemények terén vezető szerepet betöltő független médiaügynökség. A csoport prágai és varsói bázissal a termékek széles skáláját kínálja ügyfeleinek.
Az Offerista Group GmbH trade marketing hálózata által az ajánlatok és az üzletek lokációalapú marketingjének személyre szabott, digitális megoldásainak elkészítésére specializálódott. Elsősorban az üzletlánci kereskedelemre összpontosítva rugalmas, csatornákon átívelő reklámmegoldásokat és tanácsadást nyújt mintegy 1600 nemzetközi kiskereskedelmi és gyártói márka számára. (x)
Kapcsolódó cikkeink
5 trend, amely 2024-ben uralni fogja a kiskereskedelmi ágazatot
Oliver Olschewski – az Offerista Group CEE vezérigazgatója szerint: „A…
Tovább olvasom >Signature 40: Újra az operatív marketingszakembereké a főszerep
Idén is díjazták a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen…
Tovább olvasom >A MEDIA Central Group nemzetközi terjeszkedésbe kezd és egyesíti erőit a ShopFully-val
Európa vásárlóaktivizálásban legnagyobb specialistája, a MEDIA Central Group egyesíti erőit…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >