Közösen a Földért – indul a Rossmann környezetvédelmi kvíze
A Rossmann idén is csatlakozik a Föld napjához kapcsolódó kezdeményezésekhez: április 22-én egy online kvíz formájában hívja játékra vásárlóit és követőit a drogéria, hogy együtt ünnepeljük bolygónkat, és felhívjuk a figyelmet a környezettudatosság fontosságára.
A játékos kvíz 15 feleletválasztós kérdésből áll, amelyek nemcsak szórakoztatóak, de egyben informatívak is: a kitöltők betekintést nyerhetnek a környezetvédelem mindennapi lehetőségeibe és kihívásaiba. A kvíz helyes kitöltői között egy értékes, környezettudatos ajándékcsomagot sorsolnak ki.
A nyereménycsomagban olyan márkák ökotermékei kaptak helyet, amelyek számára kiemelten fontos a fenntarthatóság:
– Souldrops öblítő és mosószer
– Herbow öblítő és mosószer
– Rossmann sajátmárkás Domol öko fürdőszobai tisztítószer és ecetes lemosó
– Frosch málnaecetes vízkőoldó és gránátalmás mosogatószer
– Polcz zöldséges lencseragu és spanyol paella csirkehússal
A csomagban szereplő tisztítószerek mind környezetbarát formulával készülnek, a Polcz termékeinél pedig üveg csomagolást alkalmaznak, ezzel is csökkentve a műanyaghasználatot.
A Rossmann hisz abban, hogy a fenntarthatóság közös felelősségünk. A Föld napja remek alkalom arra, hogy együtt tanuljunk, inspirálódjunk és tegyünk valami jót a bolygónkért – akár egy kvíz kitöltésével is.
Kapcsolódó cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >