Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban – jelentette be a Vileda. A háztartási márkák 2025 második negyedévétől közös termékcsomagokat dobnak piacra, amelyek a bolti értékesítési pontokon célzott marketingtámogatást is kapnak.
A megállapodás értelmében a Vileda népszerű padlótisztító szettjeihez – mint például a Turbo vagy az Ultramax – a Dr. Beckmann univerzális tisztító lapjait csomagolják. Emellett egyes Vileda ruhaszárítók mellé a Dr. Beckmann mosólapjai kerülnek ajándékként a csomagba – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
– Több mint 75 éve azon dolgozunk, hogy az otthoni takarítás és mosás-szárítás egyszerűbb, gyorsabb és fenntarthatóbb legyen. A Dr. Beckmannban olyan partnerre találtunk, aki ugyanebben hisz – nyilatkozta Chantal Schader, a Vileda marketingvezetője.
A két márka közös kommunikációs kampányt is indít: a boltokban látványos polcdekorációk és kihelyezések segítik majd a csomagok népszerűsítését, míg a Dr. Beckmann több hónapig tartó nyereményjátékot tervez.
A Viledát is tulajdonló Freudenberg Home and Cleaning Solutions 2023-ban több mint 1,2 milliárd eurós árbevételt ért el, világszerte 35 országban van jelen és közel 3700 főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem változott az euróövezet gazdasági teljesítménye júniusban
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >A gazdasági fellendülés ellenére nőtt a fizetésképtelenségek száma a közép-kelet-európai régióban
Ellentmondásos képet fest a Coface nemzetközi hitelbiztosító éves Közép- és…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >