Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban – jelentette be a Vileda. A háztartási márkák 2025 második negyedévétől közös termékcsomagokat dobnak piacra, amelyek a bolti értékesítési pontokon célzott marketingtámogatást is kapnak.
A megállapodás értelmében a Vileda népszerű padlótisztító szettjeihez – mint például a Turbo vagy az Ultramax – a Dr. Beckmann univerzális tisztító lapjait csomagolják. Emellett egyes Vileda ruhaszárítók mellé a Dr. Beckmann mosólapjai kerülnek ajándékként a csomagba – adta hírül a Lebensmittelpraxis.
– Több mint 75 éve azon dolgozunk, hogy az otthoni takarítás és mosás-szárítás egyszerűbb, gyorsabb és fenntarthatóbb legyen. A Dr. Beckmannban olyan partnerre találtunk, aki ugyanebben hisz – nyilatkozta Chantal Schader, a Vileda marketingvezetője.
A két márka közös kommunikációs kampányt is indít: a boltokban látványos polcdekorációk és kihelyezések segítik majd a csomagok népszerűsítését, míg a Dr. Beckmann több hónapig tartó nyereményjátékot tervez.
A Viledát is tulajdonló Freudenberg Home and Cleaning Solutions 2023-ban több mint 1,2 milliárd eurós árbevételt ért el, világszerte 35 országban van jelen és közel 3700 főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >