Közös tető alá kerül a belga és holland Unilever
A jövőben a Unilever Benelux régiós központként szolgálja ki a belga, holland és luxemburgi piacot.
A vállalat reorganizációs programjától azt reméli a vezetés, hogy felgyorsul a növekedés, növekszik a hatékonyság és csökkennek a költségek. Az újonnan létrehozott közös részlegek, mint például a marketing, egyszerre felel a márka kommunikációért mindhárom országban. Az értékesítés tevékenység továbbra is helyi irányítás alatt marad.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >