Közös tető alá kerül a belga és holland Unilever
A jövőben a Unilever Benelux régiós központként szolgálja ki a belga, holland és luxemburgi piacot.
A vállalat reorganizációs programjától azt reméli a vezetés, hogy felgyorsul a növekedés, növekszik a hatékonyság és csökkennek a költségek. Az újonnan létrehozott közös részlegek, mint például a marketing, egyszerre felel a márka kommunikációért mindhárom országban. Az értékesítés tevékenység továbbra is helyi irányítás alatt marad.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >