Közös tető alá kerül a belga és holland Unilever
A jövőben a Unilever Benelux régiós központként szolgálja ki a belga, holland és luxemburgi piacot.
A vállalat reorganizációs programjától azt reméli a vezetés, hogy felgyorsul a növekedés, növekszik a hatékonyság és csökkennek a költségek. Az újonnan létrehozott közös részlegek, mint például a marketing, egyszerre felel a márka kommunikációért mindhárom országban. Az értékesítés tevékenység továbbra is helyi irányítás alatt marad.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >