Közös tető alá kerül a belga és holland Unilever
A jövőben a Unilever Benelux régiós központként szolgálja ki a belga, holland és luxemburgi piacot.
A vállalat reorganizációs programjától azt reméli a vezetés, hogy felgyorsul a növekedés, növekszik a hatékonyság és csökkennek a költségek. Az újonnan létrehozott közös részlegek, mint például a marketing, egyszerre felel a márka kommunikációért mindhárom országban. Az értékesítés tevékenység továbbra is helyi irányítás alatt marad.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >