Közös tető alá kerül a belga és holland Unilever
A jövőben a Unilever Benelux régiós központként szolgálja ki a belga, holland és luxemburgi piacot.
A vállalat reorganizációs programjától azt reméli a vezetés, hogy felgyorsul a növekedés, növekszik a hatékonyság és csökkennek a költségek. Az újonnan létrehozott közös részlegek, mint például a marketing, egyszerre felel a márka kommunikációért mindhárom országban. Az értékesítés tevékenység továbbra is helyi irányítás alatt marad.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbiakat 2,6, az előző havit 1,0 százalékkal múlták felül az ipari termelői árak októberben
Októberben az ipari termelői árak átlagosan 2,6 százalékkal meghaladták az…
Tovább olvasom >K&H: sokaknál nagyon szorít a cipő
Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33…
Tovább olvasom >Oroszországban lassult a kiskereskedelmi forgalom, de gyorsult az ipari termelés növekedése, mélyponton a munkanélküliség
Oroszországban lassult a kiskereskedelmi forgalom éves növekedése októberben, miközben az…
Tovább olvasom >