„Közös” siker
Tíz résztvevőből kilenc újra „borszerdázna”: a csatlakozott éttermek és kereskedők 90 százaléka jövőre is részt kíván venni az akcióban – derült ki az eseményt szervező Magyar Bormarketing Kht. és a MT Zrt. közös felméréséből. A szervezők a debütáló esemény résztvevőinek számával is elégedettek, a kérdőívre érkezett válaszok szerint megérte részt venni az akcióban.Az akció a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósult meg. A szervezők külön sikerként könyvelik el, hogy a legnagyobb bornagykereskedő cégek is támogatták a kezdeményezést, és kedvezményt biztosítottak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. Példátlan a nagykereskedői összefogás: a hat legnagyobb érintett magyar cég korábban még nem működött együtt egyetlen szakmai akcióban sem. A Borszerdához a METRO áruházlánc is csatlakozott. Az esemény előkészítésében a WSET Nemzetközi Borakadémia Kft. nyújtott szakmai támogatást.
Talán mert a magyar bort a sajtóban sem illik úgy kezelni, mint a magyar vendéglátást, vagy mert a borkínálással nem lehet akkorát hibázni, mint a főzéssel, a Borszerdát – ellentétben a Torkos Csütörtökkel – nemcsak hogy előítéletek nélkül, de mindenféle utólagos kritika nélkül kezelte az online média. Ez is előrelépés!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >