Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
A friss gyümölcsöt és gyümölcsleveket forgalmazó Dole és a Pernod Ricard új közös termékcsaládot dob piacra az Egyesült Államokban. A Malibu & Dole Ready-to-Drink Cocktails elnevezésű italcsalád 2026 elején kerül a boltokba, és a népszerű Malibu rum és Dole ananászlé párosítás ihlette.
Az amerikai bárokban és a fogyasztók otthonában egyaránt népszerű Malibu-Dole ananászlé párosítást a Pernod Ricard amerikai részlege gyártja, forgalmazza és reklámozza majd – adta hírül a Just Drinks.
A kínálatban 355 ml-es (12 unciás), 4,5%-os alkoholtartalmú dobozos italok szerepelnek, négyféle ízvariációban: ananász, ananász-mangó, ananász-eper és ananász-sárkánygyümölcs. Emellett 568 ml (19,2 unciás) nagy kiszerelésű dobozok is elérhetők lesznek ananász és ananász-mangó ízben.
Az italok mesterséges édesítőszert vagy színezéket nem tartalmaznak.
Elisabeth Morris, a Dole Food Company márka- és licencigazgatója úgy látja, hogy a most együttműködésre lépett mindkét márka vezető a saját kategóriájában, és a rendkívül vonzó és praktikus formátumú új közös termék tovább fokozza a fogyasztóknak kínált élményt az év minden szakában.
A lépés illeszkedik a Pernod Ricard amerikai ready-to-drink stratégiájába, amelynek keretében korábban a Coca-Colával együttműködésben az Absolut & Sprite koktélt, valamint az Ocean Spray-jel közösen fejlesztett vodkaalapú italokat dobott piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
Az amerikai Kroger élelmiszerlánc újabb költségcsökkentő intézkedéseket hajt végre: közel…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
A vásárlási döntés pillanatában a verseny kiélezettebb, mint valaha: csökkenő…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
A jelenlegi gazdasági körülmények mind a fogyasztókat, mind pedig a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >