Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel tervez RTD-koktélt piacra dobni, mely elsőként Mexikóban kerül bevezetésre, amelyet válogatott európai piacok követnek 2025-ben.
Az üdítőitalgyártó óriás a Bacardi Mixed with Coca-Cola koktéllal most hasonló stratégiát követ, mint amit a Brown-Forman Jack Daniels nevű italával való 2022-es együttműködése során alkalmazott. A kóla és a szeszesital évek óta együtt alkotják a közkedvelt Jack and Coke-ot és a két vállalat ezt kihasználva hozta létre a koktél készen kapható változatát.
Az együttműködés révén újabb olyan alkalmak születtek, amikor a fogyasztók egyszerre élvezhették mindkét márkát. Emellett a felek a koktélok és a kész italok iránti megugró érdeklődést is kiaknázták, és mivel a márkák már népszerűek voltak, mindkét vállalat számára minimálisra csökkent az új termék bevezetésének kockázata.
Nem ez az első alkalom, hogy a két márka összeállt. A Bacardi rum, Coca-Cola és lime felhasználásával készülő Cuba Libre koktélt 1900-ban a havannai American Barban találták fel.
Az új termék az RTD-koktélok iránti kereslet növekedése közepette kerül piacra: az előre kevert koktélok, így a szeszesital-alapú RTD-k piaca a Distilled Spirits Council of the U.S. éves gazdasági jelentése szerint 2023-ban 26,8%-kal 2,8 milliárd dollárra nőtt. Ezzel ez volt a leggyorsabban növekvő szeszesital-kategória.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >