Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel tervez RTD-koktélt piacra dobni, mely elsőként Mexikóban kerül bevezetésre, amelyet válogatott európai piacok követnek 2025-ben.
Az üdítőitalgyártó óriás a Bacardi Mixed with Coca-Cola koktéllal most hasonló stratégiát követ, mint amit a Brown-Forman Jack Daniels nevű italával való 2022-es együttműködése során alkalmazott. A kóla és a szeszesital évek óta együtt alkotják a közkedvelt Jack and Coke-ot és a két vállalat ezt kihasználva hozta létre a koktél készen kapható változatát.
Az együttműködés révén újabb olyan alkalmak születtek, amikor a fogyasztók egyszerre élvezhették mindkét márkát. Emellett a felek a koktélok és a kész italok iránti megugró érdeklődést is kiaknázták, és mivel a márkák már népszerűek voltak, mindkét vállalat számára minimálisra csökkent az új termék bevezetésének kockázata.
Nem ez az első alkalom, hogy a két márka összeállt. A Bacardi rum, Coca-Cola és lime felhasználásával készülő Cuba Libre koktélt 1900-ban a havannai American Barban találták fel.
Az új termék az RTD-koktélok iránti kereslet növekedése közepette kerül piacra: az előre kevert koktélok, így a szeszesital-alapú RTD-k piaca a Distilled Spirits Council of the U.S. éves gazdasági jelentése szerint 2023-ban 26,8%-kal 2,8 milliárd dollárra nőtt. Ezzel ez volt a leggyorsabban növekvő szeszesital-kategória.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >USA: sok fogyasztó nincs tisztában az „organikus” minősítés jelentésével
Az élelmiszerek csomagolásán megjelenő számos jelölés csökkentheti az USDA által…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >