Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel tervez RTD-koktélt piacra dobni, mely elsőként Mexikóban kerül bevezetésre, amelyet válogatott európai piacok követnek 2025-ben.
Az üdítőitalgyártó óriás a Bacardi Mixed with Coca-Cola koktéllal most hasonló stratégiát követ, mint amit a Brown-Forman Jack Daniels nevű italával való 2022-es együttműködése során alkalmazott. A kóla és a szeszesital évek óta együtt alkotják a közkedvelt Jack and Coke-ot és a két vállalat ezt kihasználva hozta létre a koktél készen kapható változatát.
Az együttműködés révén újabb olyan alkalmak születtek, amikor a fogyasztók egyszerre élvezhették mindkét márkát. Emellett a felek a koktélok és a kész italok iránti megugró érdeklődést is kiaknázták, és mivel a márkák már népszerűek voltak, mindkét vállalat számára minimálisra csökkent az új termék bevezetésének kockázata.
Nem ez az első alkalom, hogy a két márka összeállt. A Bacardi rum, Coca-Cola és lime felhasználásával készülő Cuba Libre koktélt 1900-ban a havannai American Barban találták fel.
Az új termék az RTD-koktélok iránti kereslet növekedése közepette kerül piacra: az előre kevert koktélok, így a szeszesital-alapú RTD-k piaca a Distilled Spirits Council of the U.S. éves gazdasági jelentése szerint 2023-ban 26,8%-kal 2,8 milliárd dollárra nőtt. Ezzel ez volt a leggyorsabban növekvő szeszesital-kategória.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkilenc havi mélyponton a GKI konjunktúra indexe
Az idei év első hónapjában folytatódott az enyhén negatív trend:…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >