Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel tervez RTD-koktélt piacra dobni, mely elsőként Mexikóban kerül bevezetésre, amelyet válogatott európai piacok követnek 2025-ben.
Az üdítőitalgyártó óriás a Bacardi Mixed with Coca-Cola koktéllal most hasonló stratégiát követ, mint amit a Brown-Forman Jack Daniels nevű italával való 2022-es együttműködése során alkalmazott. A kóla és a szeszesital évek óta együtt alkotják a közkedvelt Jack and Coke-ot és a két vállalat ezt kihasználva hozta létre a koktél készen kapható változatát.
Az együttműködés révén újabb olyan alkalmak születtek, amikor a fogyasztók egyszerre élvezhették mindkét márkát. Emellett a felek a koktélok és a kész italok iránti megugró érdeklődést is kiaknázták, és mivel a márkák már népszerűek voltak, mindkét vállalat számára minimálisra csökkent az új termék bevezetésének kockázata.
Nem ez az első alkalom, hogy a két márka összeállt. A Bacardi rum, Coca-Cola és lime felhasználásával készülő Cuba Libre koktélt 1900-ban a havannai American Barban találták fel.
Az új termék az RTD-koktélok iránti kereslet növekedése közepette kerül piacra: az előre kevert koktélok, így a szeszesital-alapú RTD-k piaca a Distilled Spirits Council of the U.S. éves gazdasági jelentése szerint 2023-ban 26,8%-kal 2,8 milliárd dollárra nőtt. Ezzel ez volt a leggyorsabban növekvő szeszesital-kategória.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >