Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 20. 09:39

A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel tervez RTD-koktélt piacra dobni, mely elsőként Mexikóban kerül bevezetésre, amelyet válogatott európai piacok követnek 2025-ben.

Az üdítőitalgyártó óriás a Bacardi Mixed with Coca-Cola koktéllal most hasonló stratégiát követ, mint amit a Brown-Forman Jack Daniels nevű italával való 2022-es együttműködése során alkalmazott. A kóla és a szeszesital évek óta együtt alkotják a közkedvelt Jack and Coke-ot és a két vállalat ezt kihasználva hozta létre a koktél készen kapható változatát.

Az együttműködés révén újabb olyan alkalmak születtek, amikor a fogyasztók egyszerre élvezhették mindkét márkát. Emellett a felek a koktélok és a kész italok iránti megugró érdeklődést is kiaknázták, és mivel a márkák már népszerűek voltak, mindkét vállalat számára minimálisra csökkent az új termék bevezetésének kockázata.

Nem ez az első alkalom, hogy a két márka összeállt. A Bacardi rum, Coca-Cola és lime felhasználásával készülő Cuba Libre koktélt 1900-ban a havannai American Barban találták fel.

Az új termék az RTD-koktélok iránti kereslet növekedése közepette kerül piacra: az előre kevert koktélok, így a szeszesital-alapú RTD-k piaca a Distilled Spirits Council of the U.S. éves gazdasági jelentése szerint 2023-ban 26,8%-kal 2,8 milliárd dollárra nőtt. Ezzel ez volt a leggyorsabban növekvő szeszesital-kategória.

Just Food

Kapcsolódó cikkeink