Közös roadshow a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítéséért
A Tesco és az ÖKO-Pannon közös roadshow keretében hívta fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára.A júliusban 5 vidéki helyszínen megrendezett roadshow tematikájában szorosan kötődött a Tesco PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére indított kampányához. A Tesco–ÖKO-Pannon roadshow látványos oktatóeszközök segítségével mutatta be a hulladékok szelektív gyűjtésének helyes gyakorlatát.
A roadshow-n a gyermekeknek szóló játékos programelemek (hulladékhorgászat, rend(m)ező, körforgató, tudás kereke) mellett kézműves foglalkozások is voltak, ahol a résztvevők különleges ajándéktárgyakat készíthettek PET-palackokból. A felnőttek pedig egy öko-kvíz kitöltésével tehették próbára környezetvédelmi tájékozottságukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >