Közös roadshow a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítéséért
A Tesco és az ÖKO-Pannon közös roadshow keretében hívta fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára.A júliusban 5 vidéki helyszínen megrendezett roadshow tematikájában szorosan kötődött a Tesco PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére indított kampányához. A Tesco–ÖKO-Pannon roadshow látványos oktatóeszközök segítségével mutatta be a hulladékok szelektív gyűjtésének helyes gyakorlatát.
A roadshow-n a gyermekeknek szóló játékos programelemek (hulladékhorgászat, rend(m)ező, körforgató, tudás kereke) mellett kézműves foglalkozások is voltak, ahol a résztvevők különleges ajándéktárgyakat készíthettek PET-palackokból. A felnőttek pedig egy öko-kvíz kitöltésével tehették próbára környezetvédelmi tájékozottságukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >