Közös roadshow a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítéséért
A Tesco és az ÖKO-Pannon közös roadshow keretében hívta fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára.A júliusban 5 vidéki helyszínen megrendezett roadshow tematikájában szorosan kötődött a Tesco PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére indított kampányához. A Tesco–ÖKO-Pannon roadshow látványos oktatóeszközök segítségével mutatta be a hulladékok szelektív gyűjtésének helyes gyakorlatát.
A roadshow-n a gyermekeknek szóló játékos programelemek (hulladékhorgászat, rend(m)ező, körforgató, tudás kereke) mellett kézműves foglalkozások is voltak, ahol a résztvevők különleges ajándéktárgyakat készíthettek PET-palackokból. A felnőttek pedig egy öko-kvíz kitöltésével tehették próbára környezetvédelmi tájékozottságukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >