Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben a résztvevők egy exkluzív kétszemélyes utazást nyerhetnek Brazíliába. A játék célja, hogy a vásárlók egyedülálló élményekkel gazdagodjanak, miközben élvezik a MOL Fresh Corner gasztronómiai kínálatát.

A nyereményjáték nyertese egy kétszemélyes utazást nyer Brazíliába
A MOL és a Mastercard immár harmadik alkalommal indít közös nyereményjátékot, amelynek keretein belül több mint két hónapon át sorsolnak ki értékes nyereményeket a résztvevők között.
A szeptember 16-től december 1-ig tartó nyereményjátékban a részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni legalább egy gasztró terméket a MOL töltőállomásain és fizetésnél használni a MOL Move applikációt. Legyen szó egy finom Fresh Corner kávéról, ropogós hot-dogról, friss szendvicsről és paniniről, a legújabb kedvencről, a pizza wrapről, a megújult bundás chicken rollról, vagy akár egy péksütiről – mindegyik vásárlásával esélyt szerezhetsz a nyereményekre.
A nyereményjáték szerencsés nyertese egy felejthetetlen, kétszemélyes utazást nyer Brazíliába, ahol lenyűgöző tájak, vibráló városok és gazdag kulturális élmények várják. Ezen kívül hetente 10 darab 100 kávéra jogosító Fresh Corner kávébérlet is gazdára talál.
A Mastercard és a MOL együttműködése révén a játék még izgalmasabbá válik: a Mastercard kártyával fizető vásárlók nyerési esélye a fődíjra ötszörösére nő, és emellett extra heti nyeremény is vár rájuk: 5×100.000 Ft értékű bankkártya.
„Izgatottan vágunk bele most is a Mastercard csapatával való közös kampányfejlesztésbe. A kampány előkészítése alatt sokat tanultunk egymástól, ahogyan a MOL adatalapú vásárlói ismeretével és a Mastercard innovatív médiaeszköz használatával igyekszünk a legizgalmasabb fogyasztói aktivitást megalkotni. Ezzel a kampánnyal szeretnénk a kávézás élményét erősíteni útközben, egyben meghozni az étvágyat a Fresh Corner folyamatosan megújuló, magas minőségű gasztró választékára, bármerre is autóznak a vásárlóink az országban. Bízunk benne, hogy nemcsak a Fresh Corner gasztronómiai kínálatában találnak majd kedvükre valót, hanem a játék felépítése fokozza az izgalmat egy MOL-os megállón”
– nyilatkozta Nagy Petra, a MOL Magyarország Kiskereskedelmi Fogyasztói és Digitális Marketing Vezetője.
„A világ vezető fizetéstechnológiai cégeként nagyon boldogok vagyunk, hogy Magyarország egyik leginnovatívabb vállalatával működhetünk együtt immáron 3 éve. Közös célunk, hogy kampányaink a legújabb trendeket kövessék és a megváltozott fogyasztói szokásoknak megfelelően kézzelfogható ügyfélélményt biztosítsanak.”
– emelte ki Mondovics Péter a Mastercard marketing menedzsere.
A Mastercard és a MOL közös törekvése, hogy innovatív megoldásokkal és különleges promóciókkal fokozza a vásárlói élményt, és ösztönözze a digitális fizetési lehetőségek használatát.
A nyereményjáték részleteiről és a hivatalos szabályzatról további információk a MOL Move alkalmazásban találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >