Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben a résztvevők egy exkluzív kétszemélyes utazást nyerhetnek Brazíliába. A játék célja, hogy a vásárlók egyedülálló élményekkel gazdagodjanak, miközben élvezik a MOL Fresh Corner gasztronómiai kínálatát.

A nyereményjáték nyertese egy kétszemélyes utazást nyer Brazíliába
A MOL és a Mastercard immár harmadik alkalommal indít közös nyereményjátékot, amelynek keretein belül több mint két hónapon át sorsolnak ki értékes nyereményeket a résztvevők között.
A szeptember 16-től december 1-ig tartó nyereményjátékban a részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni legalább egy gasztró terméket a MOL töltőállomásain és fizetésnél használni a MOL Move applikációt. Legyen szó egy finom Fresh Corner kávéról, ropogós hot-dogról, friss szendvicsről és paniniről, a legújabb kedvencről, a pizza wrapről, a megújult bundás chicken rollról, vagy akár egy péksütiről – mindegyik vásárlásával esélyt szerezhetsz a nyereményekre.
A nyereményjáték szerencsés nyertese egy felejthetetlen, kétszemélyes utazást nyer Brazíliába, ahol lenyűgöző tájak, vibráló városok és gazdag kulturális élmények várják. Ezen kívül hetente 10 darab 100 kávéra jogosító Fresh Corner kávébérlet is gazdára talál.
A Mastercard és a MOL együttműködése révén a játék még izgalmasabbá válik: a Mastercard kártyával fizető vásárlók nyerési esélye a fődíjra ötszörösére nő, és emellett extra heti nyeremény is vár rájuk: 5×100.000 Ft értékű bankkártya.
„Izgatottan vágunk bele most is a Mastercard csapatával való közös kampányfejlesztésbe. A kampány előkészítése alatt sokat tanultunk egymástól, ahogyan a MOL adatalapú vásárlói ismeretével és a Mastercard innovatív médiaeszköz használatával igyekszünk a legizgalmasabb fogyasztói aktivitást megalkotni. Ezzel a kampánnyal szeretnénk a kávézás élményét erősíteni útközben, egyben meghozni az étvágyat a Fresh Corner folyamatosan megújuló, magas minőségű gasztró választékára, bármerre is autóznak a vásárlóink az országban. Bízunk benne, hogy nemcsak a Fresh Corner gasztronómiai kínálatában találnak majd kedvükre valót, hanem a játék felépítése fokozza az izgalmat egy MOL-os megállón”
– nyilatkozta Nagy Petra, a MOL Magyarország Kiskereskedelmi Fogyasztói és Digitális Marketing Vezetője.
„A világ vezető fizetéstechnológiai cégeként nagyon boldogok vagyunk, hogy Magyarország egyik leginnovatívabb vállalatával működhetünk együtt immáron 3 éve. Közös célunk, hogy kampányaink a legújabb trendeket kövessék és a megváltozott fogyasztói szokásoknak megfelelően kézzelfogható ügyfélélményt biztosítsanak.”
– emelte ki Mondovics Péter a Mastercard marketing menedzsere.
A Mastercard és a MOL közös törekvése, hogy innovatív megoldásokkal és különleges promóciókkal fokozza a vásárlói élményt, és ösztönözze a digitális fizetési lehetőségek használatát.
A nyereményjáték részleteiről és a hivatalos szabályzatról további információk a MOL Move alkalmazásban találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >