Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben a résztvevők egy exkluzív kétszemélyes utazást nyerhetnek Brazíliába. A játék célja, hogy a vásárlók egyedülálló élményekkel gazdagodjanak, miközben élvezik a MOL Fresh Corner gasztronómiai kínálatát.
A MOL és a Mastercard immár harmadik alkalommal indít közös nyereményjátékot, amelynek keretein belül több mint két hónapon át sorsolnak ki értékes nyereményeket a résztvevők között.
A szeptember 16-től december 1-ig tartó nyereményjátékban a részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni legalább egy gasztró terméket a MOL töltőállomásain és fizetésnél használni a MOL Move applikációt. Legyen szó egy finom Fresh Corner kávéról, ropogós hot-dogról, friss szendvicsről és paniniről, a legújabb kedvencről, a pizza wrapről, a megújult bundás chicken rollról, vagy akár egy péksütiről – mindegyik vásárlásával esélyt szerezhetsz a nyereményekre.
A nyereményjáték szerencsés nyertese egy felejthetetlen, kétszemélyes utazást nyer Brazíliába, ahol lenyűgöző tájak, vibráló városok és gazdag kulturális élmények várják. Ezen kívül hetente 10 darab 100 kávéra jogosító Fresh Corner kávébérlet is gazdára talál.
A Mastercard és a MOL együttműködése révén a játék még izgalmasabbá válik: a Mastercard kártyával fizető vásárlók nyerési esélye a fődíjra ötszörösére nő, és emellett extra heti nyeremény is vár rájuk: 5×100.000 Ft értékű bankkártya.
„Izgatottan vágunk bele most is a Mastercard csapatával való közös kampányfejlesztésbe. A kampány előkészítése alatt sokat tanultunk egymástól, ahogyan a MOL adatalapú vásárlói ismeretével és a Mastercard innovatív médiaeszköz használatával igyekszünk a legizgalmasabb fogyasztói aktivitást megalkotni. Ezzel a kampánnyal szeretnénk a kávézás élményét erősíteni útközben, egyben meghozni az étvágyat a Fresh Corner folyamatosan megújuló, magas minőségű gasztró választékára, bármerre is autóznak a vásárlóink az országban. Bízunk benne, hogy nemcsak a Fresh Corner gasztronómiai kínálatában találnak majd kedvükre valót, hanem a játék felépítése fokozza az izgalmat egy MOL-os megállón”
– nyilatkozta Nagy Petra, a MOL Magyarország Kiskereskedelmi Fogyasztói és Digitális Marketing Vezetője.
„A világ vezető fizetéstechnológiai cégeként nagyon boldogok vagyunk, hogy Magyarország egyik leginnovatívabb vállalatával működhetünk együtt immáron 3 éve. Közös célunk, hogy kampányaink a legújabb trendeket kövessék és a megváltozott fogyasztói szokásoknak megfelelően kézzelfogható ügyfélélményt biztosítsanak.”
– emelte ki Mondovics Péter a Mastercard marketing menedzsere.
A Mastercard és a MOL közös törekvése, hogy innovatív megoldásokkal és különleges promóciókkal fokozza a vásárlói élményt, és ösztönözze a digitális fizetési lehetőségek használatát.
A nyereményjáték részleteiről és a hivatalos szabályzatról további információk a MOL Move alkalmazásban találhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékony célokra is felajánlhatjuk a visszaváltott italcsomagolások ellenértékét
Az italcsomagolások visszaváltásának kötelező rendszere (DRS) július 1-jén élesben is…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >A legendás magyar kocsmakultúra nem lehetne teljes a Soproni nélkül
A Soproni legújabb, országos promóciójában nem akármekkora a tét! Elérkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig sok a gond az üvegvisszaváltási rendszerrel
Az év elején hivatalosan bevezetett üvegvisszaváltási rendszer nyáron lépett igazán…
Tovább olvasom >VisitHungary: rekordszámokkal ünnepli Magyarország a Turizmus világnapját
Az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UN Tourism) kezdeményezésére a turisztikai ágazat…
Tovább olvasom >Az emberek fenntarthatósága a legfontosabb
A frissáruk piacán már az is kihívás, hogy ne „dögöljünk…
Tovább olvasom >