Közös munka
Októberben 30-án a Tesco-áruházban kóstolhattak magyar almát a vásárlók. Az áruházlánc a magyar alma népszerűsítéséért állított fel almakóstoló pultokat stratégiai partnerével, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel együttműködésben. A Tesco számára az alma esetében is fontosak a hazai szállítók: az áruházak polcaira kerülő gyümölcs közel 90 százaléka Magyarországról, elsősorban Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből származik. Az akció célja egyebek mellett a figyelem felhívása volt a hazai termelők támogatására.
Az elmúlt években a vállalat szoros kapcsolatot alakított ki a hazai termelőkkel: szállítóinak csaknem 80 százaléka magyar. A Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel 16 éve működik együtt a vállalat, az idei évtől pedig stratégiai beszállítói kapcsolatban állnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >