Közös munka
Októberben 30-án a Tesco-áruházban kóstolhattak magyar almát a vásárlók. Az áruházlánc a magyar alma népszerűsítéséért állított fel almakóstoló pultokat stratégiai partnerével, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel együttműködésben. A Tesco számára az alma esetében is fontosak a hazai szállítók: az áruházak polcaira kerülő gyümölcs közel 90 százaléka Magyarországról, elsősorban Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből származik. Az akció célja egyebek mellett a figyelem felhívása volt a hazai termelők támogatására.
Az elmúlt években a vállalat szoros kapcsolatot alakított ki a hazai termelőkkel: szállítóinak csaknem 80 százaléka magyar. A Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel 16 éve működik együtt a vállalat, az idei évtől pedig stratégiai beszállítói kapcsolatban állnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >