Közös munka
Októberben 30-án a Tesco-áruházban kóstolhattak magyar almát a vásárlók. Az áruházlánc a magyar alma népszerűsítéséért állított fel almakóstoló pultokat stratégiai partnerével, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel együttműködésben. A Tesco számára az alma esetében is fontosak a hazai szállítók: az áruházak polcaira kerülő gyümölcs közel 90 százaléka Magyarországról, elsősorban Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből származik. Az akció célja egyebek mellett a figyelem felhívása volt a hazai termelők támogatására.
Az elmúlt években a vállalat szoros kapcsolatot alakított ki a hazai termelőkkel: szállítóinak csaknem 80 százaléka magyar. A Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel 16 éve működik együtt a vállalat, az idei évtől pedig stratégiai beszállítói kapcsolatban állnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >