Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
Hollywood és a barkácsolás találkozása: a PARKSIDE barkácsmárka új kampányában Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller először szerepelnek együtt. Kiállva az otthoni barkácsolás mellett, egy adag humorral friss lendületet hoznak a barkácsvilágba. A cél, hogy tapasztalt hobbi és lelkes kezdő barkácsolókat ösztönözzenek arra, hogy saját kezükbe vegyék projektjeiket.
Arnold Schwarzenegger és a PARKSIDE egy tökéletes páros. A hollywoodi sztár és a barkácsmárka azonban most új szintre emeli az együttműködését a „YOU GOT THIS”, azaz a „Sikerülni fog!” kampány következő szakaszával. Ezúttal pedig a színész Ralf Moeller is csatlakozik Schwarzeneggerhez, hogy egy humoros reklámfilmben együtt keltsék életre a PARKSIDE szellemiségét.
„Terminátorból motivátor: a PARKSIDE-dal való együttműködés nekem lett kitalálva. Nincs olyan, hogy túl bonyolult barkácsprojekt vagy túl nagy kihívás – csak akaratra van szükség és arra, hogy higgy önmagadban”
– mondja Arnold Schwarzenegger.
Most azonban Schwarzenegger nem egyedül testesíti meg az igazi „csináld magad” mentalitást –, a barkácsolás iránti lelkesedésével és szimpatikus megjelenésével Moeller is meggyőző, ha otthoni alkotásról van szó. Régi barátság és közös értékrend köti őket össze, ami tökéletesen illik a praktikus PARKSIDE márkához. A kampány központi üzenete, hogy a PARKSIDE mindenki számára lehetővé teszi, hogy saját műhelyt varázsoljon az otthonába, függetlenül a tapasztalattól vagy a költségvetéstől. A márka célja, hogy bátorítsa az embereket barkácsprojektjeik megvalósítására, legyenek azok kisebbek vagy akár komolyabbak. Nem a tökéletes végeredmény a lényeg, hanem hogy meglegyen a támogatás és a megfelelő szerszámok.
„A barkácsolás tényleg fantasztikus dolog. Saját kézzel létrehozni valamit, és a végén látni a kész végeredményt – ehhez az érzéshez semmi sem fogható. Egy pillanatig sem kellett gondolkodnom, hogy a PARKSIDE kampánya mellé álljak, különösen azért, mert mindig is lelkesedtem a saját kézzel megvalósított dolgokért”
– mondja Ralf Moeller.
Martin Alles, a Lidl International márkáért felelős Igazgatósági tagja kiemelte:
„Európa egyik legkeresettebb barkácsmárkájaként a PARKSIDE túlmutat a nagy teljesítményű szerszámokon. Megtestesíti azt a bátorságot is, amivel saját magunk birkózunk meg a feladatokkal. Új kampányunk Arnolddal Schwarzeneggerrel és Ralf Moellerrel is azt erősíti, hogy mennyi minden lehetséges, ha hiszel magadban. Mindketten a PARKSIDE szellemiségét testesítik meg – az elszántságot, a lendületet és azt a meggyőződést, hogy mindenki képes megvalósítani a saját elképzeléseit.”
A Lidl áruházakban kapható PARKSIDE márka új kampánya 2025. szeptember 2-án indul, széleskörű médiamegjelenéssel. Többek között kültéri és digitális hirdetések, széleskörű közösségi média aktivitások és televíziós reklámok várhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
