Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 04. 09. 09:14

A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és gaming programokkal várja az érdeklődőket. Az együttműködés célja, hogy a két cég egyedülálló zenei és szórakoztató élményeket nyújtson a fiatal közönség számára, különleges helyszíneken és eseményeken keresztül. A K&H Bank elkötelezett az innovatív banki megoldások mellett, amelyekre a fiatalok különösen nyitottak. Ezek az események kiválóan alkalmasak ezzel a generációval való kapcsolatépítésre. A Budapest Park Margaret Island Signature koncertje, egy boutique fesztivál, a Budapest City Takeover és a Comic Con Budapest egyaránt kiemelt rendezvényei lesznek az együttműködésnek.

ÉN& a K&H& együtt a zenében

Az idei évben a K&H saját terasszal várja a Budapest Park vendégeit, K&H terasz néven, ahová az újonnan ifjúsági számlát nyitott K&H kártyabirtokosok egyszeri 50 százalékos kedvezményre jogosító kupont is szerezhetnek. A küzdőtérre érkező vendégek pedig minden koncert előtt kapunyitástól 19 óráig K&H Mastercard fizikai, illetve okoseszközre digitalizált kártyájuk felmutatásával egy gyorssávon, várakozási idő nélkül, vagy minimálisra csökkentve azt, juthatnak be a főbejáratnál.

„A K&H-nál arra törekszünk, hogy az ügyfeleink bankolását, pénzügyeik intézését innovatív megoldásainkkal kényelmessé, egyszerűvé, akárcsak egy kikapcsolódást, különleges élménnyé tegyük. Ehhez a Mastercard-dal közösen olyan rendezvények megvalósulását segítjük, amelyek a digitális megoldásoknak köszönhetően gyors, egyszerű és kényelmes részvételt biztosítanak, miközben valódi értéket nyújtanak a szórakozás terén is.”

– mondta el Rammacher Zoltán, a K&H Bank Lakossági ügyfél szegmens marketing vezetője.

Zenei & kulturális élmények országszerte

A bank által támogatott rendezvénysorozat egyik zászlóshajó programja a május 22-i Margaret Island Signature koncert lesz a Budapest Parkban, ahol a látogatóknak egyedi, limitált merchandising termékkel is ked-veskednek. Májusban a Budapest Park első tehetségkutató tábora, a KEMP alkotótábor várja a fiatal tehet-ségeket, míg a nyári szezon során a K&H által támogatott After Party fokozza a hangulatot. A Budapest Park szeptemberben egy K&H-val közös Backstage Koncertnek is otthont ad, ahol feltörekvő magyar zenészek mutatkoznak be exkluzív közegben, limitált nézőszám előtt.

A K&H Budapest City Takeover eseménysorozat keretében tavasz és nyár folyamán ikonikus budapesti helyszínek alakulnak át különleges koncerthelyszínekké. A főszponzor K&H saját kártyabirtokosai számára egyedi meglepetéseket is rejt az együttműködés.

Májusban kerül majd bejelentésre egy a K&H és a Mastercard által támogatott boutique fesztivál, ahol többek között különleges titkos koncertek, és sosem látott helyszíni események várják a látogatókat.

A Margaret Island március-áprilisi országos turnéja során – Győrben, Veszprémben, Gödöllőn, Pécsett, Tatabányán és Kecskeméten élvezhetik a különleges koncertet a rajongók, a nyitóeseményen Győrben pedig 20 szerencsés néző a színpadon ülve tekinthette meg a 0. koncertet. A rajongók számára ezen a helyszínen lehetőség nyílt egyedi pólók, vászontáskák és dedikált fotóalbumok vásárlására, melyek még felejthetetlenebbé tették az élményt.

A gaming rajongók számára a K&H főszponzorként különleges kedvezményeket – például K&H Mastercard kártyabirtokosok számára elérhető gyorsított belépést – biztosít a június 14-15-i Comic Con Budapest rendezvényen. Emellett számos helyszíni aktivitással is várja az ide látogatókat.

Az év során pedig több tartalomgyártóval – ilyen például a Lángoló és a Direkt Díva is – együttműködik, hogy minél több érdekes és még sosem hallott tartalmat juttasson el a zenerajongókhoz.

„A Mastercardnál hiszünk abban, hogy a digitális innováció segítségével nemcsak egyszerűbbé, de színesebbé is válhatnak a mindennapok. A K&H-val közösen most olyan élményeket kínálunk, amelyek egyszerre kreatívak, egyediek, és valóban élményszerűvé teszik a kikapcsolódást zenei és gaming eseményeken egyaránt”

– tette hozzá Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.

Kapcsolódó cikkeink