Közös akcióra készül a PICK és az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapata
Az OTP Bank – Pick Szeged Kézilabdacsapat, valamint a 30 éve névadó szponzor PICK márka közös nagy dobásra készül! Mostantól színes kiegészítő programokkal és szolgáltatásokkal emeli új szintre a helyszíni szurkolói élményt és fűzi még szorosabbra márkaszponzori együttműködését. A nagy múltú márka elkötelezett, hogy a csapattal karöltve tovább építse a szegedi, regionális közösséget, és generációkat összekötve teremtsen közös élményeket, ízemlékeket a pálya mellett és azon túl is.
A PICK márka és a kézilabda összekapcsolódása nem új keletű, hiszen két szegedi büszkeségünk, a több mint 150 éves húsipari márka és a nemzetközi elitbe is tartozó, 62 éves OTP Bank – Pick Szeged Kézilabdacsapatának együttműködése immár 30 éve töretlen. A sikeres márkaszponzori együttműködés a szegedi kötődésen túl a közös értékeken alapul: az OTP Bank – PICK Szeged Kézilabdacsapata ugyanazokat az értékeket képviseli a sportban, mint a PICK márka a gasztronómiában.
A PICK által képviselt hagyomány és örökség mélyen gyökerezik a kultúránkban, kollektív élményeink része, amelyek generációk óta velünk vannak a legemlékezetesebb pillanatainkban. Ez alól nem kivételek az olyan nagy sportpillanatok sem, mint a szegedi kézilabdacsapattal átélt közös sikerek. Mindezt az élményt széles tömegek számára elérhetővé tenni pedig kifejezi a PICK márka kultúrában betöltött vitathatatlan szerepét.
Kutatások szerint a fogyasztók 77%-a társít pozitív emlékeket a PICK-hez. A mindennapokban megtapasztalt pozitív ízélmények mellett pedig mostantól a márka még nagyobb hangsúlyt helyezett arra is, hogy a szegedi kézilabdamérkőzésekre kilátogató szurkolók a meccsélményen túl minden alkalommal további élményekkel, kivételes emlékekkel gazdagodjanak.
A cél, hogy a kézilabda sportot minél több emberrel megszerettessék, a meccsekre kilátogató közönségből pedig idővel igazi összetartó, lojális közösséget kovácsoljanak, akik büszkék arra, hogy ennek a közösségnek a tagjai lehetnek.
A PICK Aréna és környéke ezentúl már a találkozók kezdete előtt megtelik élettel. Az Aréna előtti szurkolói zónában parkoló Food Truck-on finom PICK-szendvicsekkel, hot doggal és Mizo-kávékkal várják a szurkolókat. A meccsre való ráhangolódásról és a jó hangulatról DJ is gondoskodik, mindezt pedig a szünetben izgalmas vetélkedőkkel, félidei játékokkal, valamint értékes termék- és pénznyereményekkel teszik még vonzóbbá.
Már az OTP Bank – PICKSzeged következő mérkőzésétől kezdve – melyet október 26-án a Bajnokok Ligájában vív a HC Zagreb csapata ellen – egészen a 2023/24-es szezon végéig lehetőségük lesz átélni a szurkolóknak ezt a páratlan élményt és összetartozást.
A meccsek közötti időszakban a két márka közösségi felületein és helyi rádióban meghirdetett nyereményjátékokban belépőket, valamint novembertől kezdődően rendszeres időszakokban megszervezett, exkluzív arénalátogatástnyerhetnek a résztvevők. Az ottlét során a játékosokkal is találkozva ismerhetik meg a kézilabdásoknak otthont adó Arénát, szurkolók által egyébként nem látogatható területeit, mindennapi életét. A játékokban résztvevők számára a szegedi PICK gyár is megnyitja kapuit, amire a Covid-járvány óta nem volt precedens. Itt lehetőség nyílik találkozni a PICK szalámimesterével és betekinteni az ikonikus PICK Téliszalámi-gyártás kulisszatitkaiba.
„Olyan élményt szeretnénk nyújtani a kézilabdameccsekre kilátogató szurkolóknak, amiért érdemes kimozdulni otthonról. Nem titkolt célunk, hogy ebbe a helyszíni szurkolói élménybe ne csak a meglevő, lojális szurkolókat, hanem újakat is bevonjunk. Hosszú távon szeretnénk elérni, hogy a kényelmet előnyben részesítő kanapérajongók is kimozduljanak otthonról, sőt sokkal több fiatalt és családot szeretnénk látni közösen szurkolni a lelátókon. Legyen a sport és a szurkolás generációkon átívelő igazi közösségi élmény, amit a PICK termékei még felejthetetlenebbé tesznek”
– mondta el Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatok stratégiai és marketingigazgatója a PICK képviseletében.
„A szurkolók jelenléte a meccseken pozitív hatással van a csapatok teljesítményére, a tömeg bíztatása növeli a játékosok teljesítményét, önbizalmát, és ezáltal – egyes kutatások szerint – akár 70 százalékban tud a helyi csapat nyerni hazai pályán. Bízunk benne, hogy a változatos helyszíni programok és a remek hangulat, az összetartozás élménye szurkolóinknak is elnyeri a tetszését, és ezentúl még többen szurkolnak nekünk csodás otthonunkban”
– tette hozzá Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.
A PICK büszke arra, hogy immáron 1993 óta névadó szponzora a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szegedi csapatnak, akik – ötszörös magyar bajnok, hétszeres Magyar Kupa és EHF-kupa-győztes – méltán teszik büszkévé szurkolóikat és támogatóikat egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Díjemelési hullám közeleg a hazai bankoknál
2025 januárjától jelentős díjemelések várhatók a magyar bankoknál, miután lejár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >