Magazin: Közös akcióban a védjegyes gyártók
Az elmúlt nyolc év legnagyobb közös marketingakcióját szervezte meg a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Az idén új rekord született: 15 cég vesz részt a játékban, amelynek nő a nyereményalapja és a reklámbüdzséje is. – A tavalyi akcióban közel 19 ezren játszottak, sokan visszatérően, egy játékos átlagosan közel négy kóddal. A promóciós oldal látogatóinak 14 százaléka regisztrált, ez a konverziós ráta kimagasló eredmény. A cégek minimális összegért vettek részt termékeikkel egy nagyszabású nyereményjátékban. A sikert mutatja, hogy a csatlakozó gyártók száma az idén megduplázódott – emelte ki Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A 2017-es játék fődíjának nyertese a Suzuki Vitarával
Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték augusztus közepén indul és december végéig tart, a nyereményekért azok indulhattak, akik a résztvevő társaságok – az Aquarius Aqua, az Ági Nektár, a Bábolna Bio, a Cerbona, a Ceres, a Duna-Dráva Cement, a Detki Keksz, a Globus, a Gyulahús, a Mary-Ker Pasta, a Nádudvari, a Sága, a Sofidel, a Szerencsi Bonbon, az U és U – több mint kétszáz védjegyes termék közül vásárolnak egyet, és az ezt bizonyító blokk kódját feltöltik a játék külön weboldalán. A játékban újítás, hogy online szerencsekerékkel sorsolják ki az ajándékokat, és senki sem távozik üres kézzel, a felajánlott kedvezmények, a napi nyeremények mellett hetente egy Samsonite bőröndöt, havonta összesen négy családi wellnesshétvégét és – főnyereményként – Opel Crossland X-et sorsolnak ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >