Közös ajánlat a légitársaságoknak
Marketing akciókkal csábítana Magyarországra újabb légitársaságokat az Air Marketing Fund.
A tervek szerint a szervezetben résztvevő szállodák
szobánként és évente négyezer forint hozzájárulást fizetnének, a csak nyáron
nyitvatartók szobánként évi kétezret. A vendégházak és éttermek évente 25 ezer
forinttal járulnának hozzá a költségekhez. Az így összegyült összegek a helyi
önkormányzatok 50 százalékkal megfejelnék, és a pénzt a Magyar Turizmus Rt. 150
százalékkal kiegészítené. Az együttműködésben résztvevőket vonnák aztán be a
promóciós akcióba. Hasonló összefogás végzi a Germanwing's és a Ryanair
FlyBalatonra érkező járatainak promócióját.
A Magyar Turizmus Zrt. várja a szakma véleményét a
javaslatról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >