Közös ajándékcsomaggal rukkolt elő a Szamos Marcipán és a Tokaj Kereskedőház
Közös termékeket dobott piacra a bonbonjairól és csokoládéiról híres Szamos Marcipán Kft., valamint a tokaji borvidék legnagyobb borászata, a Tokaj Kereskedőház Zrt. – jelentették be a cégek.
A két prémium desszerttel, valamint a különböző borokat és bonbonokat tartalmazó ajándékcsomagokkal főként a céges karácsonyi ajándékok piacán szeretnének szép eredményeket elérni, emellett komoly lehetőséget látnak abban, hogy „hungarikumként” bekerüljenek az állami cégek diplomáciai és protokollajándékai közé.
Szamos László, a Szamos Marcipán Kft. tulajdonosa, valamint Illés Tamás, a Tokaj Kereskedőház marketingvezetője elmondta, hogy a két társaság hosszú távú együttműködést tervez, és a jövőben újabb innovatív termékekkel kívánnak megjelenni közösen a piacon.
A Szamos Kft. száz százalékban magyar tulajdonban lévő cég, évi 300 tonna csokoládét dolgoz fel, mintegy 300 különböző termék található meg a kínálatában. Az állami tulajdonú Tokaj Kereskedőház évi 60 ezer hektoliter bort értékesít, az árbevétele tavaly 3,7 milliárd forintra nőtt az egy évvel korábbi 2 milliárdról – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >