Közös adományozásra hívja a bankkártyával vásárlókat az MBH Bank és a Mastercard karitatív kampánya
Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard. A karitatív kampány során minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 4. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.
Közös adományozási programot indított az MBH Bank és a Mastercard az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására. Az adventi időszakban, december 4. és 31. között zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.
Az MBH Bank ügyfeleinek semmi mást nem kell tenniük, mint használniuk Mastercard bankkártyájukat. Fontos kiemelni, hogy az adományt az MBH Bank és a Mastercard közösen finanszírozza, az ügyfeleket nem terheli külön költség. A bankkártyahasználat mellett az ügyfeleknek lehetősége nyílik arra, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet weboldalán létrehozott adományozási felületen további, egyéni felajánlást tegyenek a rászoruló emberek számára.
A kezdeményezés célja, hogy az MBH Bank partnerével közösen minél hathatósabb segítséget tudjon nyújtani a rászorulóknak a karácsonyi időszakban.
„Az MBH Banki egész évben együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezettel a hátrányos helyzetűek felzárkóztatásán és most, karácsony közeledtével ezzel az új kezdeményezéssel ügyfeleinket is szeretnénk bevonni ebbe a munkába, ezért minden bankkártyás vásárlásuk után újabb adománnyal járulunk hozzá a hátrányos helyzetűek karácsonyának szebbé tételéhez”- mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„Nagyon fontos számunkra, hogy nemzetközi cégként is elkötelezettek legyünk a helyi ügyek és helyi közösségek felé, erre jó példa a mostani, adományozási program is. Örülünk, hogy a hazai partnereink is igyekeznek minél többet tenni a nehezebb sorsú embertársainkért, így mindig szívesen csatlakoztunk ezekhez a kezdeményezésekhez és reméljük, sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard magyarországi marketing igazgatója.
Nem csak az ünnepi időszakban segít az MBH Bank
Az MBH Bank és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet 2023 májusában kötött együttműködési szerződést, amelynek keretében a bank évi 100 millió forinttal támogatja a segélyszervezetet. Az összefogás jegyében idén útnak indított MBH Tudatos Segítség Program több tízezer nehéz körülmények között élő ember segítéséhez járul hozzá.
Az együttműködés részeként, a program mellett, az MBH Bank munkatársainak bevonásával, érzékenyítésével segíti az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, akik a szervezet adventi adománygyűjtő kampányában ételosztással, adománygyűjtéssel és mindemellett jótékonysági futóversenyen való részvételükkel működnek közre.
A pénzintézet és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet a kijelölt célok mentén 2024-ben is folytatja a megkezdett együttműködést, és a jövő évben is számos eseményt terveznek közösen megvalósítani, a szociálisan hátrányos helyzetűek megsegítése céljából.
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Erős számokat produkált áprilisban a kiskereskedelem
A kiskereskedelmi forgalom áprilisban 5,0%-kal bővült éves szinten, ami meghaladja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >