Közös adományozásra hívja a bankkártyával vásárlókat az MBH Bank és a Mastercard karitatív kampánya
Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard. A karitatív kampány során minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 4. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.
Közös adományozási programot indított az MBH Bank és a Mastercard az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására. Az adventi időszakban, december 4. és 31. között zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.
Az MBH Bank ügyfeleinek semmi mást nem kell tenniük, mint használniuk Mastercard bankkártyájukat. Fontos kiemelni, hogy az adományt az MBH Bank és a Mastercard közösen finanszírozza, az ügyfeleket nem terheli külön költség. A bankkártyahasználat mellett az ügyfeleknek lehetősége nyílik arra, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet weboldalán létrehozott adományozási felületen további, egyéni felajánlást tegyenek a rászoruló emberek számára.
A kezdeményezés célja, hogy az MBH Bank partnerével közösen minél hathatósabb segítséget tudjon nyújtani a rászorulóknak a karácsonyi időszakban.
„Az MBH Banki egész évben együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezettel a hátrányos helyzetűek felzárkóztatásán és most, karácsony közeledtével ezzel az új kezdeményezéssel ügyfeleinket is szeretnénk bevonni ebbe a munkába, ezért minden bankkártyás vásárlásuk után újabb adománnyal járulunk hozzá a hátrányos helyzetűek karácsonyának szebbé tételéhez”- mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„Nagyon fontos számunkra, hogy nemzetközi cégként is elkötelezettek legyünk a helyi ügyek és helyi közösségek felé, erre jó példa a mostani, adományozási program is. Örülünk, hogy a hazai partnereink is igyekeznek minél többet tenni a nehezebb sorsú embertársainkért, így mindig szívesen csatlakoztunk ezekhez a kezdeményezésekhez és reméljük, sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard magyarországi marketing igazgatója.
Nem csak az ünnepi időszakban segít az MBH Bank
Az MBH Bank és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet 2023 májusában kötött együttműködési szerződést, amelynek keretében a bank évi 100 millió forinttal támogatja a segélyszervezetet. Az összefogás jegyében idén útnak indított MBH Tudatos Segítség Program több tízezer nehéz körülmények között élő ember segítéséhez járul hozzá.
Az együttműködés részeként, a program mellett, az MBH Bank munkatársainak bevonásával, érzékenyítésével segíti az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, akik a szervezet adventi adománygyűjtő kampányában ételosztással, adománygyűjtéssel és mindemellett jótékonysági futóversenyen való részvételükkel működnek közre.
A pénzintézet és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet a kijelölt célok mentén 2024-ben is folytatja a megkezdett együttműködést, és a jövő évben is számos eseményt terveznek közösen megvalósítani, a szociálisan hátrányos helyzetűek megsegítése céljából.
Kapcsolódó cikkeink
MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >MBH Bank makrogazdasági kitekintés: Növekedési kilátások és kihívások 2025-ben
Az MBH Bank Elemzési Centrumának friss negyedéves makrogazdasági előrejelzése szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >