Közös adományozásra hívja a bankkártyával vásárlókat az MBH Bank és a Mastercard karitatív kampánya
Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard. A karitatív kampány során minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 4. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.
Közös adományozási programot indított az MBH Bank és a Mastercard az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására. Az adventi időszakban, december 4. és 31. között zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.
Az MBH Bank ügyfeleinek semmi mást nem kell tenniük, mint használniuk Mastercard bankkártyájukat. Fontos kiemelni, hogy az adományt az MBH Bank és a Mastercard közösen finanszírozza, az ügyfeleket nem terheli külön költség. A bankkártyahasználat mellett az ügyfeleknek lehetősége nyílik arra, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet weboldalán létrehozott adományozási felületen további, egyéni felajánlást tegyenek a rászoruló emberek számára.
A kezdeményezés célja, hogy az MBH Bank partnerével közösen minél hathatósabb segítséget tudjon nyújtani a rászorulóknak a karácsonyi időszakban.
„Az MBH Banki egész évben együttműködik az Ökumenikus Segélyszervezettel a hátrányos helyzetűek felzárkóztatásán és most, karácsony közeledtével ezzel az új kezdeményezéssel ügyfeleinket is szeretnénk bevonni ebbe a munkába, ezért minden bankkártyás vásárlásuk után újabb adománnyal járulunk hozzá a hátrányos helyzetűek karácsonyának szebbé tételéhez”- mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„Nagyon fontos számunkra, hogy nemzetközi cégként is elkötelezettek legyünk a helyi ügyek és helyi közösségek felé, erre jó példa a mostani, adományozási program is. Örülünk, hogy a hazai partnereink is igyekeznek minél többet tenni a nehezebb sorsú embertársainkért, így mindig szívesen csatlakoztunk ezekhez a kezdeményezésekhez és reméljük, sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot” – mondta Szalkai Réka, a Mastercard magyarországi marketing igazgatója.
Nem csak az ünnepi időszakban segít az MBH Bank
Az MBH Bank és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet 2023 májusában kötött együttműködési szerződést, amelynek keretében a bank évi 100 millió forinttal támogatja a segélyszervezetet. Az összefogás jegyében idén útnak indított MBH Tudatos Segítség Program több tízezer nehéz körülmények között élő ember segítéséhez járul hozzá.
Az együttműködés részeként, a program mellett, az MBH Bank munkatársainak bevonásával, érzékenyítésével segíti az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, akik a szervezet adventi adománygyűjtő kampányában ételosztással, adománygyűjtéssel és mindemellett jótékonysági futóversenyen való részvételükkel működnek közre.
A pénzintézet és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet a kijelölt célok mentén 2024-ben is folytatja a megkezdett együttműködést, és a jövő évben is számos eseményt terveznek közösen megvalósítani, a szociálisan hátrányos helyzetűek megsegítése céljából.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >MBH Bank-CIG Pannónia: az utasok közel fele nem köt utasbiztosítást
Az utazók közel fele nem köt utas- vagy balesetbiztosítást, pedig…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >