Közönségkedvencek
A hazánkban 2012-ben útjára indult Product of the Year projekt a világ egyik legjelentősebb, innovatív termékeket díjazó rendszere, amelynek végeredménye a fogyasztók döntésén alapul. A programba a gyártók és forgalmazók nevezhetik új és innovatív termékeiket az alábbi főbb termékcsoportokban, a gyorsan forgó fogyasztási cikkek kategóriájában:
élelmiszerek, italok
testápolási termékek (kozmetikumok, szépségápolási cikkek),
háztartási cikkek (tisztítószerek, kisebb háztartási eszközök),
műszaki cikkek (háztartási gépek, elektronikus eszközök, kisebb értékű multimédiás eszközök),
vény nélkül kapható gyógyszerek.
A nevezett termék lehet teljesen új, egyedi, innovatív készítmény, de ugyanúgy már korábban is piacon lévő, de megújult – a fogyasztók számára értékelhető innovációt (összetétel, csomagolás, hatóanyag, minőség, dizájn) hordozó – termék is.
A nyertesek egy éven keresztül használhatják Az Év Terméke Díj logót a termék csomagolásán, az ehhez kapcsolódó médiamegjelenésekben és a reklámokban. Emellett részt vehetnek a Product of The Year Hungary médiakampányaiban.
Idén 13 kategóriában versenyeztek a termékek: multivitamin, natúrkozmetikum, egészségbarát tészta, OTC, hasmenés elleni készítmény, gyümölcslé, margarin, sütőmargarin, száraztészta, visszérgél, energiaital, beltéri falfesték, serpenyős félkész étel. A fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték az induló márkákat és versenytársaikat.
A programban idén is a pályázó termékeket és versenytársaikat értékelték a magyar fogyasztók, összesen 29 terméket – ebből 13 volt a pályázó. A 29 termék POY indexének átlaga 61, a 13 pályázó termék POY indexének átlaga ennél 10 ponttal volt magasabb, tehát a fogyasztók elismerik és értékelik a pályázó termékek innovativitását.
És hogy az elért eredményt van miért kommunikálnia a legjobbaknak, azt a GfK Hungária Piackutató egy korábbi felmérése egyértelműen bizonyította: azok a nyertesek, akik tudatosan gondozzák a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést érnek el a logó használatának segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >