Közönségkedvencek
A hazánkban 2012-ben útjára indult Product of the Year projekt a világ egyik legjelentősebb, innovatív termékeket díjazó rendszere, amelynek végeredménye a fogyasztók döntésén alapul. A programba a gyártók és forgalmazók nevezhetik új és innovatív termékeiket az alábbi főbb termékcsoportokban, a gyorsan forgó fogyasztási cikkek kategóriájában:
élelmiszerek, italok
testápolási termékek (kozmetikumok, szépségápolási cikkek),
háztartási cikkek (tisztítószerek, kisebb háztartási eszközök),
műszaki cikkek (háztartási gépek, elektronikus eszközök, kisebb értékű multimédiás eszközök),
vény nélkül kapható gyógyszerek.
A nevezett termék lehet teljesen új, egyedi, innovatív készítmény, de ugyanúgy már korábban is piacon lévő, de megújult – a fogyasztók számára értékelhető innovációt (összetétel, csomagolás, hatóanyag, minőség, dizájn) hordozó – termék is.
A nyertesek egy éven keresztül használhatják Az Év Terméke Díj logót a termék csomagolásán, az ehhez kapcsolódó médiamegjelenésekben és a reklámokban. Emellett részt vehetnek a Product of The Year Hungary médiakampányaiban.
Idén 13 kategóriában versenyeztek a termékek: multivitamin, natúrkozmetikum, egészségbarát tészta, OTC, hasmenés elleni készítmény, gyümölcslé, margarin, sütőmargarin, száraztészta, visszérgél, energiaital, beltéri falfesték, serpenyős félkész étel. A fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték az induló márkákat és versenytársaikat.
A programban idén is a pályázó termékeket és versenytársaikat értékelték a magyar fogyasztók, összesen 29 terméket – ebből 13 volt a pályázó. A 29 termék POY indexének átlaga 61, a 13 pályázó termék POY indexének átlaga ennél 10 ponttal volt magasabb, tehát a fogyasztók elismerik és értékelik a pályázó termékek innovativitását.
És hogy az elért eredményt van miért kommunikálnia a legjobbaknak, azt a GfK Hungária Piackutató egy korábbi felmérése egyértelműen bizonyította: azok a nyertesek, akik tudatosan gondozzák a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést érnek el a logó használatának segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >