Közönségkedvencek
A hazánkban 2012-ben útjára indult Product of the Year projekt a világ egyik legjelentősebb, innovatív termékeket díjazó rendszere, amelynek végeredménye a fogyasztók döntésén alapul. A programba a gyártók és forgalmazók nevezhetik új és innovatív termékeiket az alábbi főbb termékcsoportokban, a gyorsan forgó fogyasztási cikkek kategóriájában:
élelmiszerek, italok
testápolási termékek (kozmetikumok, szépségápolási cikkek),
háztartási cikkek (tisztítószerek, kisebb háztartási eszközök),
műszaki cikkek (háztartási gépek, elektronikus eszközök, kisebb értékű multimédiás eszközök),
vény nélkül kapható gyógyszerek.
A nevezett termék lehet teljesen új, egyedi, innovatív készítmény, de ugyanúgy már korábban is piacon lévő, de megújult – a fogyasztók számára értékelhető innovációt (összetétel, csomagolás, hatóanyag, minőség, dizájn) hordozó – termék is.
A nyertesek egy éven keresztül használhatják Az Év Terméke Díj logót a termék csomagolásán, az ehhez kapcsolódó médiamegjelenésekben és a reklámokban. Emellett részt vehetnek a Product of The Year Hungary médiakampányaiban.
Idén 13 kategóriában versenyeztek a termékek: multivitamin, natúrkozmetikum, egészségbarát tészta, OTC, hasmenés elleni készítmény, gyümölcslé, margarin, sütőmargarin, száraztészta, visszérgél, energiaital, beltéri falfesték, serpenyős félkész étel. A fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték az induló márkákat és versenytársaikat.
A programban idén is a pályázó termékeket és versenytársaikat értékelték a magyar fogyasztók, összesen 29 terméket – ebből 13 volt a pályázó. A 29 termék POY indexének átlaga 61, a 13 pályázó termék POY indexének átlaga ennél 10 ponttal volt magasabb, tehát a fogyasztók elismerik és értékelik a pályázó termékek innovativitását.
És hogy az elért eredményt van miért kommunikálnia a legjobbaknak, azt a GfK Hungária Piackutató egy korábbi felmérése egyértelműen bizonyította: azok a nyertesek, akik tudatosan gondozzák a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést érnek el a logó használatának segítségével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >