POPAI Magyarország: Közgyűlés és találkozó
Több évre visszamenő hagyománya van már annak, hogy a POPAI Magyarország éves közgyűlése a SPAR Pávaház oktatótermében kerül megrendezésre. A tavalyihoz hasonlóan idén is nagy érdeklődés övezte az eseményt, hiszen a tagok több mint 80%-a megjelent.
Kátai Ildikó főtitkár mutatta be a tavalyi év emlékezetes pillanatait és a pénzügyi adatokat. A jelenlévők egyhangúan elfogadták a 2023. évre vonatkozó beszámolót és a közhasznúsági mérleget. Ezután kezdetét vette a szakmai program, amely a „Shopper Olimpia, avagy minden a pályán dől el” éves mottó jegyében a „Kereskedelmi és vásárlói változások a SPAR szemszögéből” címet kapta. A SPAR nem csak az esemény házigazdája és a szakmai program előadója volt, de egy rögtönzött workshop kezdeményezéssel új színt, az együttműködés új szintjét is bevezette, amit a résztvevők lelkesen fogadtak.
Németh Károly, a SPAR marketingvezetője és a POPAI Magyarország vezetőségi tagja prezentációjában kitért az aktuális kiskereskedelmi kihívásokra, és bemutatta, hogy ebben a gazdasági környezetben hogyan változnak a vásárlási szokások. A piaci trendek, az infláció, a zsugorinfláció, az árakra és akciókra vonatkozó szabályzók, a kommunikációs dömping, mind hatással van a fogyasztókra. A hűségprogramok terjedése és erősödése is mutatja, hogy a lojális vevőkért folytatott harc fokozódik. A SPAR az eladótéri és a polci kommunikáció hatékonyabbá és átláthatóbbá tételével, a promóciós koncepciók megújításával és töretlen, innovatív kereséssel talál utat a vásárlókhoz.
Ebbe a folyamatba hívta ötletbörzére a résztvevő POPAI-tagokat a SPAR marketingvezetője. Egy QR-kódot vetített ki a képernyőre, amely okostelefonon kitölthető kérdőívre vezette az egybegyűlteket. A válaszok áttekintése heves, sziporkázó, olykor egymás szavába vágó eszmecserét indukált, amit az esemény befejeztével a következő találkozóig csak felfüggesztettek és továbbgondolásra érdemesnek találtak a résztvevők. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >