POPAI Magyarország: Közgyűlés és találkozó
Több évre visszamenő hagyománya van már annak, hogy a POPAI Magyarország éves közgyűlése a SPAR Pávaház oktatótermében kerül megrendezésre. A tavalyihoz hasonlóan idén is nagy érdeklődés övezte az eseményt, hiszen a tagok több mint 80%-a megjelent.

Betöltötte a termet a POPAI éves közgyűlésén és szakmai találkozóján résztvevő tagság
Kátai Ildikó főtitkár mutatta be a tavalyi év emlékezetes pillanatait és a pénzügyi adatokat. A jelenlévők egyhangúan elfogadták a 2023. évre vonatkozó beszámolót és a közhasznúsági mérleget. Ezután kezdetét vette a szakmai program, amely a „Shopper Olimpia, avagy minden a pályán dől el” éves mottó jegyében a „Kereskedelmi és vásárlói változások a SPAR szemszögéből” címet kapta. A SPAR nem csak az esemény házigazdája és a szakmai program előadója volt, de egy rögtönzött workshop kezdeményezéssel új színt, az együttműködés új szintjét is bevezette, amit a résztvevők lelkesen fogadtak.

Németh Károly, a SPAR
marketingvezetője és
a POPAI Magyarország
vezetőségi tagja
Németh Károly, a SPAR marketingvezetője és a POPAI Magyarország vezetőségi tagja prezentációjában kitért az aktuális kiskereskedelmi kihívásokra, és bemutatta, hogy ebben a gazdasági környezetben hogyan változnak a vásárlási szokások. A piaci trendek, az infláció, a zsugorinfláció, az árakra és akciókra vonatkozó szabályzók, a kommunikációs dömping, mind hatással van a fogyasztókra. A hűségprogramok terjedése és erősödése is mutatja, hogy a lojális vevőkért folytatott harc fokozódik. A SPAR az eladótéri és a polci kommunikáció hatékonyabbá és átláthatóbbá tételével, a promóciós koncepciók megújításával és töretlen, innovatív kereséssel talál utat a vásárlókhoz.
Ebbe a folyamatba hívta ötletbörzére a résztvevő POPAI-tagokat a SPAR marketingvezetője. Egy QR-kódot vetített ki a képernyőre, amely okostelefonon kitölthető kérdőívre vezette az egybegyűlteket. A válaszok áttekintése heves, sziporkázó, olykor egymás szavába vágó eszmecserét indukált, amit az esemény befejeztével a következő találkozóig csak felfüggesztettek és továbbgondolásra érdemesnek találtak a résztvevők. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Tudásból karrier – a SPAR a duális képzés élén
A SPAR évek óta aktív támogatója a hazai szakképzés legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >