Az EU átlagával egyezik a hazai e-kereskedelem aránya
A kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon – írja a csütörtöki Népszava nyomán az origo. Az Európai Unió által ismertetett adatok alapján ezzel Magyarország a középmezőnyben van.
A 6 százalék megegyezik az EU átlagával. Az első Belgium 15 százalékkal, alig előzve Írországot. Harmadik a felmérésben szintén szereplő Bosznia-Hercegovina közel 10 százalékkal, bár az ország összesített forgalma szerény. A sor végén Szlovénia és Bulgária kullog 2-2 százalékkal.
A nyílt, online piacterek magyarországi aránya viszont jelentősen elmarad a többi tagországétól. (nepszava.hu, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >