Az EU átlagával egyezik a hazai e-kereskedelem aránya
A kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon – írja a csütörtöki Népszava nyomán az origo. Az Európai Unió által ismertetett adatok alapján ezzel Magyarország a középmezőnyben van.
A 6 százalék megegyezik az EU átlagával. Az első Belgium 15 százalékkal, alig előzve Írországot. Harmadik a felmérésben szintén szereplő Bosznia-Hercegovina közel 10 százalékkal, bár az ország összesített forgalma szerény. A sor végén Szlovénia és Bulgária kullog 2-2 százalékkal.
A nyílt, online piacterek magyarországi aránya viszont jelentősen elmarad a többi tagországétól. (nepszava.hu, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >