Az EU átlagával egyezik a hazai e-kereskedelem aránya
A kereskedelem több mint 6 százaléka bonyolódik a világhálón Magyarországon – írja a csütörtöki Népszava nyomán az origo. Az Európai Unió által ismertetett adatok alapján ezzel Magyarország a középmezőnyben van.
A 6 százalék megegyezik az EU átlagával. Az első Belgium 15 százalékkal, alig előzve Írországot. Harmadik a felmérésben szintén szereplő Bosznia-Hercegovina közel 10 százalékkal, bár az ország összesített forgalma szerény. A sor végén Szlovénia és Bulgária kullog 2-2 százalékkal.
A nyílt, online piacterek magyarországi aránya viszont jelentősen elmarad a többi tagországétól. (nepszava.hu, origo)
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Temu európai logisztikai hálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI a vállalkozásokban: nem az érdeklődés, hanem az útmutatás hiánya az akadály
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hagyomány és az innováció jellemzi az idei karácsonyi édességpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekord összegű adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank jótékonysági kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
