Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön
A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.
Külföldi utazásaik során biztosan sokan kerültek már olyan helyzetbe, hogy állandóan azt kellett nézniük, milyen árfolyamon váltja bankjuk a rendelkezésükre álló forintösszeget: vajon a rendelkezésre álló forintunk hány eurót, fontot, kunát ér majd a jegybanki középárfolyamtól eltérő átváltás után? Vajon jobban járunk-e egy kiegészítő kártyával, ahol jobban váltják a forintot?
A megoldás: vásárolj középárfolyamon!
A bankok ezért egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy ügyfeleiknek versenyképes megoldásokat kínáljanak a külföldi fizetések terén. A K&H új visszapénz kuponja egyedülállóan jó ajánlat, kedvezőbb a fix marzsú ajánlatoknál. A középárfolyamos visszatérítés révén a K&H ügyfelei még kedvezőbb feltételek mellett vásárolhatnak és vehetnek igénybe külföldi szolgáltatásokat.
A K&H Banknál most induló visszapénz kupon ezért különösen vonzó lehet az utazások iránt érdeklődők számára, hiszen a devizaváltás során így jelentős megtakarítás érhető el. A K&H banknál jelenleg 400 000 olyan ügyfél van, akik külföldi utazásaik során rendszeresen használnak bankkártyát, így ez a szolgáltatás számukra kifejezetten előnyös lehet.
A visszapénz program eredményei
A bank visszapénz programja már eddig is hatalmas sikert aratott, ezt bizonyítja a 2023. októbere óta összesen kifizetett több mint 84 millió forintos visszatérítés. A kereskedelmi együttműködések egyik sikeres példája volt tavaly egy kiskereskedelmi üzletlánc és a K&H közötti promóciós megállapodás, melynek során az ügyfelek bizonyos vásárlási feltételek teljesítése esetén pénzvisszatérítésben részesültek. A kampány leghatékonyabb eleme a mintegy 49 millió forintos visszatérítést eredményező ajánlat volt, amely ösztönözte a vásárlói aktivitást és a kártyahasználatot.
Kapcsolódó cikkeink
A mobiltelefont már nemcsak fizetésre használja a Z-gen
Folyamatosan növekszik az okostelefonos fizetések száma és összege a K&H-nál.…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >