Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön
A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.
Külföldi utazásaik során biztosan sokan kerültek már olyan helyzetbe, hogy állandóan azt kellett nézniük, milyen árfolyamon váltja bankjuk a rendelkezésükre álló forintösszeget: vajon a rendelkezésre álló forintunk hány eurót, fontot, kunát ér majd a jegybanki középárfolyamtól eltérő átváltás után? Vajon jobban járunk-e egy kiegészítő kártyával, ahol jobban váltják a forintot?
A megoldás: vásárolj középárfolyamon!
A bankok ezért egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy ügyfeleiknek versenyképes megoldásokat kínáljanak a külföldi fizetések terén. A K&H új visszapénz kuponja egyedülállóan jó ajánlat, kedvezőbb a fix marzsú ajánlatoknál. A középárfolyamos visszatérítés révén a K&H ügyfelei még kedvezőbb feltételek mellett vásárolhatnak és vehetnek igénybe külföldi szolgáltatásokat.
A K&H Banknál most induló visszapénz kupon ezért különösen vonzó lehet az utazások iránt érdeklődők számára, hiszen a devizaváltás során így jelentős megtakarítás érhető el. A K&H banknál jelenleg 400 000 olyan ügyfél van, akik külföldi utazásaik során rendszeresen használnak bankkártyát, így ez a szolgáltatás számukra kifejezetten előnyös lehet.
A visszapénz program eredményei
A bank visszapénz programja már eddig is hatalmas sikert aratott, ezt bizonyítja a 2023. októbere óta összesen kifizetett több mint 84 millió forintos visszatérítés. A kereskedelmi együttműködések egyik sikeres példája volt tavaly egy kiskereskedelmi üzletlánc és a K&H közötti promóciós megállapodás, melynek során az ügyfelek bizonyos vásárlási feltételek teljesítése esetén pénzvisszatérítésben részesültek. A kampány leghatékonyabb eleme a mintegy 49 millió forintos visszatérítést eredményező ajánlat volt, amely ösztönözte a vásárlói aktivitást és a kártyahasználatot.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: az egységes adatvédelmi szemlélet első védelmi vonala a zero-trust model
Az online tér mára a mindennapi életünk és munkavégzésünk szerves…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >Számszerű célok nélkül nincs zöld átállás
A karbonkibocsátás mérésére és auditálására épülő ESG-gyakorlat nélkül nem halad…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >