Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön
A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.
Külföldi utazásaik során biztosan sokan kerültek már olyan helyzetbe, hogy állandóan azt kellett nézniük, milyen árfolyamon váltja bankjuk a rendelkezésükre álló forintösszeget: vajon a rendelkezésre álló forintunk hány eurót, fontot, kunát ér majd a jegybanki középárfolyamtól eltérő átváltás után? Vajon jobban járunk-e egy kiegészítő kártyával, ahol jobban váltják a forintot?
A megoldás: vásárolj középárfolyamon!
A bankok ezért egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy ügyfeleiknek versenyképes megoldásokat kínáljanak a külföldi fizetések terén. A K&H új visszapénz kuponja egyedülállóan jó ajánlat, kedvezőbb a fix marzsú ajánlatoknál. A középárfolyamos visszatérítés révén a K&H ügyfelei még kedvezőbb feltételek mellett vásárolhatnak és vehetnek igénybe külföldi szolgáltatásokat.
A K&H Banknál most induló visszapénz kupon ezért különösen vonzó lehet az utazások iránt érdeklődők számára, hiszen a devizaváltás során így jelentős megtakarítás érhető el. A K&H banknál jelenleg 400 000 olyan ügyfél van, akik külföldi utazásaik során rendszeresen használnak bankkártyát, így ez a szolgáltatás számukra kifejezetten előnyös lehet.
A visszapénz program eredményei
A bank visszapénz programja már eddig is hatalmas sikert aratott, ezt bizonyítja a 2023. októbere óta összesen kifizetett több mint 84 millió forintos visszatérítés. A kereskedelmi együttműködések egyik sikeres példája volt tavaly egy kiskereskedelmi üzletlánc és a K&H közötti promóciós megállapodás, melynek során az ügyfelek bizonyos vásárlási feltételek teljesítése esetén pénzvisszatérítésben részesültek. A kampány leghatékonyabb eleme a mintegy 49 millió forintos visszatérítést eredményező ajánlat volt, amely ösztönözte a vásárlói aktivitást és a kártyahasználatot.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország bízik az AI-ban
Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van…
Tovább olvasom >K&H: mennyivel nőttek a megélhetési költségek – “vallottak” a középkorú magyarok
A kiadások növekedésének üteme enyhült, de a magyarok túlnyomó többsége…
Tovább olvasom >Lóska Gergelyt nevezték ki a K&H informatikai és innovációs vezetőjének
A K&H Bank 2025. július 14-től részben új szervezeti felállásban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >