Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön
A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.
Külföldi utazásaik során biztosan sokan kerültek már olyan helyzetbe, hogy állandóan azt kellett nézniük, milyen árfolyamon váltja bankjuk a rendelkezésükre álló forintösszeget: vajon a rendelkezésre álló forintunk hány eurót, fontot, kunát ér majd a jegybanki középárfolyamtól eltérő átváltás után? Vajon jobban járunk-e egy kiegészítő kártyával, ahol jobban váltják a forintot?
A megoldás: vásárolj középárfolyamon!
A bankok ezért egyre nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy ügyfeleiknek versenyképes megoldásokat kínáljanak a külföldi fizetések terén. A K&H új visszapénz kuponja egyedülállóan jó ajánlat, kedvezőbb a fix marzsú ajánlatoknál. A középárfolyamos visszatérítés révén a K&H ügyfelei még kedvezőbb feltételek mellett vásárolhatnak és vehetnek igénybe külföldi szolgáltatásokat.
A K&H Banknál most induló visszapénz kupon ezért különösen vonzó lehet az utazások iránt érdeklődők számára, hiszen a devizaváltás során így jelentős megtakarítás érhető el. A K&H banknál jelenleg 400 000 olyan ügyfél van, akik külföldi utazásaik során rendszeresen használnak bankkártyát, így ez a szolgáltatás számukra kifejezetten előnyös lehet.
A visszapénz program eredményei
A bank visszapénz programja már eddig is hatalmas sikert aratott, ezt bizonyítja a 2023. októbere óta összesen kifizetett több mint 84 millió forintos visszatérítés. A kereskedelmi együttműködések egyik sikeres példája volt tavaly egy kiskereskedelmi üzletlánc és a K&H közötti promóciós megállapodás, melynek során az ügyfelek bizonyos vásárlási feltételek teljesítése esetén pénzvisszatérítésben részesültek. A kampány leghatékonyabb eleme a mintegy 49 millió forintos visszatérítést eredményező ajánlat volt, amely ösztönözte a vásárlói aktivitást és a kártyahasználatot.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >K&H: hány forintért kártyáztak a magyarok külföldön?
Közel 3 millió alkalommal vásároltak külföldön a K&H bankkártyás ügyfelei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >