Közép-Kelet-Európában dupláz a Tesco
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca a következő öt évben megduplázza kereskedelmi felületét Közép-Kelet-Európában – közölte a Reuters kedden. A növekedést új hipermarketek és kisebb boltok nyitásával szeretné elérni.
Így az áruházlánc a jelenlegi 2,2 millió m2 kereskedelmi felületét 4,1 millió m2-re növelné 2014-15-re a közép-kelet európai régióban.
A Tesco jelenleg 850 üzletet működtet Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Törökországban, összesen mintegy 12 milliárd dolláros éves forgalommal – ez a teljes csoport 12%-át teszi ki.
A növekedést új üzletek nyitására alapozzák. Az 5 ezer m2 alapterületű hipermarketek építésén túl a legnagyobb növekedést a kisebb, 2-4 ezer m2 alapterületű boltok (például az Express üzletek) nyitása jelentheti. Az új üzletek nyitása mellett egy hipermarket-felújítási programot is kilátásba helyeztek, mondván, az elmúlt hónapok üzletfelújításai jelentős növekedést mutattak a vásárlók számában. A ráncfelvarráson átesett áruházak (a budapesti Tesco Extrához hasonlóan) külön szolgáltatásokkal (optika, fotó-bolt, telefon szaküzlet) várják majd a vevőket – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >