Közép-Kelet-Európában dupláz a Tesco
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca a következő öt évben megduplázza kereskedelmi felületét Közép-Kelet-Európában – közölte a Reuters kedden. A növekedést új hipermarketek és kisebb boltok nyitásával szeretné elérni.
Így az áruházlánc a jelenlegi 2,2 millió m2 kereskedelmi felületét 4,1 millió m2-re növelné 2014-15-re a közép-kelet európai régióban.
A Tesco jelenleg 850 üzletet működtet Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Törökországban, összesen mintegy 12 milliárd dolláros éves forgalommal – ez a teljes csoport 12%-át teszi ki.
A növekedést új üzletek nyitására alapozzák. Az 5 ezer m2 alapterületű hipermarketek építésén túl a legnagyobb növekedést a kisebb, 2-4 ezer m2 alapterületű boltok (például az Express üzletek) nyitása jelentheti. Az új üzletek nyitása mellett egy hipermarket-felújítási programot is kilátásba helyeztek, mondván, az elmúlt hónapok üzletfelújításai jelentős növekedést mutattak a vásárlók számában. A ráncfelvarráson átesett áruházak (a budapesti Tesco Extrához hasonlóan) külön szolgáltatásokkal (optika, fotó-bolt, telefon szaküzlet) várják majd a vevőket – írja a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >