Közel tízmilliárd forintos forgalmat ért el tavaly a játékpiacon a Regio
A Regio Játékkereskedelmi Kft. 8 százalékos növekedéssel 9,8 milliárd forint forgalommal zárta az elmúlt évet – közölte a játékáruházlánc szerdán az MTI-vel.
A legnagyobb forgalom tavaly is október és december között volt, amikor a teljes értékesítés nagyjából 60 százaléka realizálódik, emellett kiemelt időszak a húsvét és a gyereknap is. Az átlagos kosárérték a hagyományos áruházi értékesítésnél enyhe növekedést mutatott, tavaly 6340 forint volt, az online megrendeléseknél mintegy 6 százalékkal, 6829 forintra nőtt – mondta Gyaraki Dávid, a Regió Kft. marketingvezetője a közlemény szerint. A cég idén további, törökbálinti áruháznyitással, valamint a SuperShop programhoz való csatlakozással szeretné piacvezető pozícióját megtartani.
Magyarország teljes játékpiaci forgalma 2016-ban az előző évi 38 milliárdról 40-45 milliárd forintra nőtt, ebből a Regio Kft. részesedése 20-25 százalékos a cég adatai szerint.
A társaság becslése szerint tavaly a teljes játékeladás 20 százaléka valósult meg online felületen. A Regio a hagyományos offline kereskedelemben realizálja forgalma 90 százalékát, ám egyre többen vásárolnak interneten keresztül is – mondta el Gyaraki Dávid. A Regio Játék eladási statisztikái szerint tavaly 65 százalékkal több, 52 ezer megrendelés érkezett online, ezen belül is dinamikusan nőtt az okoseszközökről bonyolított vásárlások aránya. Tavaly 19 százalékról 26 százalékra nőtt a webáruházat tabletről vagy okostelefonról megtekintők száma, ezért folyamatosan fejlesztik ezt a felületet is – tette hozzá.
A Kft.-t 1990-ben, családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A piacvezető játékforgalmazó már országszerte több mint 32 játékbolttal rendelkezik, webshopjából a főszezonban 10 ezer különböző játék rendelhető, a cég 450 dolgozót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Lego továbbra is a fenntarthatóság útján: jelentős növekedés és zöld beruházások
A Lego cég az elmúlt időszakban kiemelkedő üzleti eredményeket ért…
Tovább olvasom >Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >Suppan: a mélyponton túl lehet a kiskereskedelmi szektor
Áprilisban a várakozásoktól elmaradva a nyers adatok szerint 13,6%-kal, míg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >