Közel száz egyetemista jelentkezett a Nestlé Alliance 4YOUth mentorprogramjába
Idén is folytatódott a Nestlé Alliance 4YOUth hiánypótló tehetséggondozási programja Magyarországon, melynek célja, hogy hozzásegítse a fiatalokat karriercéljaik eléréséhez. A Zyntern.com állásportálon meghirdetett mentorprogram résztvevői öt hónapon keresztül tanulhattak különböző nagyvállalatok vezetőitől.

A kép illusztráció
A Nestlé 2014-ben indította az Alliance 4YOUth programot azzal a céllal, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiac kihívásaira. 2021-ben a vállalat együttműködő partnereivel közösen új lendületet adott a kezdeményezésnek, és több hónapos mentorálással segítették a COVID-19 miatt hátrányba került egyetemista hallgatók fejlődését és elhelyezkedését.
A nagy sikerre való tekintettel a mentorprogramot idén is meghirdették a Zyntern.com felületén, ahol 92 hallgató jelezte érdeklődését, közülük pedig 21 kiválasztott tehetség kezdhette meg a munkát a vezetőkkel.
„A mentorprogram során a mentoráltak olyan tudásra tehetnek szert, mellyel könnyebben tudnak beilleszkedni meglévő vagy leendő munkahelyükön, és amit folyamatosan tudnak kamatoztatni karriercéljaik elérése érdekében”
– mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária közkapcsolati és vállalati kommunikációs igazgatója, aki maga is mentorként vett részt a programban. A résztvevők változatos szakterületek hallgatói közül kerültek ki, többek között HR, jog, gazdálkodás és menedzsment, kereskedelem és marketing, kulturális antropológia, nemzetközi gazdálkodás és pszichológia.
A Zyntern.com elkötelezett a fiatalok karrierútjának támogatása mellett, melynek a Nestlé Alliance 4YOUth mentorprogram egy kiváló megtestesülése, hiszen általa olyan eszközöket kapnak a fiatalok, amellyel sikeresen építhetik a karrierútjukat, fejleszthetik készségeiket, képességeiket.
„Nagyszerű tapasztalás, hogy a fiatalok már egyetemistaként keresik azokat a plusz lehetőségeket, melyeket hosszú távon is tudnak kamatoztatni, és amelyektől még kiválóbb szakértők, és egyszer majd vezetők lehetnek”
– mondta Dóczi Ildikó, a Zyntern.com kommunikációs vezetője. Hozzátette:
„Emellett az is öröm számunkra, hogy ennyi vállalat gondolkodik hasonlóan, és hogy komolyan rászánják az idejüket és energiájukat a fiatalabb generáció támogatására.”
Az Alliance 4YOUth mentorprogram részeként idén 7 vállalat vezetője vállalta, hogy öt hónapon keresztül mentorálja a kiválasztott résztvevőket, továbbfejlesztve a fiatalok soft skilljeit és kapcsolatépítési, networking képességeit, kapcsolati tőkéjüket. Az összefogásban a Nestlé Hungária mellett az Adecco, a Dentons, a Flow, a Humánia HRS Group Zrt., a NielsenIQ és a Wolt vezetői vettek részt. A programba az ország minden pontjáról érkeztek hallgatók, többek között a győri Széchenyi István Egyetemről, a Debreceni Egyetemről, a Szegedi Tudományegyetemről, az Eötvös Loránd Tudományegyetemről és a Budapesti Corvinus Egyetemről is.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >