Közel száz egyetemista jelentkezett a Nestlé Alliance 4YOUth mentorprogramjába
Idén is folytatódott a Nestlé Alliance 4YOUth hiánypótló tehetséggondozási programja Magyarországon, melynek célja, hogy hozzásegítse a fiatalokat karriercéljaik eléréséhez. A Zyntern.com állásportálon meghirdetett mentorprogram résztvevői öt hónapon keresztül tanulhattak különböző nagyvállalatok vezetőitől.
A Nestlé 2014-ben indította az Alliance 4YOUth programot azzal a céllal, hogy felkészítse a fiatalokat a munkaerőpiac kihívásaira. 2021-ben a vállalat együttműködő partnereivel közösen új lendületet adott a kezdeményezésnek, és több hónapos mentorálással segítették a COVID-19 miatt hátrányba került egyetemista hallgatók fejlődését és elhelyezkedését.
A nagy sikerre való tekintettel a mentorprogramot idén is meghirdették a Zyntern.com felületén, ahol 92 hallgató jelezte érdeklődését, közülük pedig 21 kiválasztott tehetség kezdhette meg a munkát a vezetőkkel.
„A mentorprogram során a mentoráltak olyan tudásra tehetnek szert, mellyel könnyebben tudnak beilleszkedni meglévő vagy leendő munkahelyükön, és amit folyamatosan tudnak kamatoztatni karriercéljaik elérése érdekében”
– mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária közkapcsolati és vállalati kommunikációs igazgatója, aki maga is mentorként vett részt a programban. A résztvevők változatos szakterületek hallgatói közül kerültek ki, többek között HR, jog, gazdálkodás és menedzsment, kereskedelem és marketing, kulturális antropológia, nemzetközi gazdálkodás és pszichológia.
A Zyntern.com elkötelezett a fiatalok karrierútjának támogatása mellett, melynek a Nestlé Alliance 4YOUth mentorprogram egy kiváló megtestesülése, hiszen általa olyan eszközöket kapnak a fiatalok, amellyel sikeresen építhetik a karrierútjukat, fejleszthetik készségeiket, képességeiket.
„Nagyszerű tapasztalás, hogy a fiatalok már egyetemistaként keresik azokat a plusz lehetőségeket, melyeket hosszú távon is tudnak kamatoztatni, és amelyektől még kiválóbb szakértők, és egyszer majd vezetők lehetnek”
– mondta Dóczi Ildikó, a Zyntern.com kommunikációs vezetője. Hozzátette:
„Emellett az is öröm számunkra, hogy ennyi vállalat gondolkodik hasonlóan, és hogy komolyan rászánják az idejüket és energiájukat a fiatalabb generáció támogatására.”
Az Alliance 4YOUth mentorprogram részeként idén 7 vállalat vezetője vállalta, hogy öt hónapon keresztül mentorálja a kiválasztott résztvevőket, továbbfejlesztve a fiatalok soft skilljeit és kapcsolatépítési, networking képességeit, kapcsolati tőkéjüket. Az összefogásban a Nestlé Hungária mellett az Adecco, a Dentons, a Flow, a Humánia HRS Group Zrt., a NielsenIQ és a Wolt vezetői vettek részt. A programba az ország minden pontjáról érkeztek hallgatók, többek között a győri Széchenyi István Egyetemről, a Debreceni Egyetemről, a Szegedi Tudományegyetemről, az Eötvös Loránd Tudományegyetemről és a Budapesti Corvinus Egyetemről is.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >