Közel ötödével nőtt a borforgalom a Kifli.hu-nál
Több mint 500 féle bor közül válogathatnak a Kifli.hu-n a vásárlók, akik havonta átlagosan 28 ezer litert rendelnek az italból. A magyar és a nemzetközi borok – köztük számos prémium tétel – iránti kereslet is folyamatosan nőtt: a kategória forgalma az elmúlt egy évben 17 százalékkal emelkedett.
Közel ötödével több bort rendeltek a Kifli.hu vásárlói az elmúlt egy évben, mint a megelőző azonos időszakban, jelenleg havi 28 ezer liter fogy az italból az online szupermarketben. A legnépszerűbb borok között vezető helyen áll a Juhász Rosé Gyöngyözőbor, a Nyakas és Juhász Irsai Olivér, az Ostoros Birtok Felső-Magyarországi Irsai Olivér száraz fehérbor, valamint a Nyakas Budai Aligvárom. A legkedveltebb magyar fajták az Irsai és az Olaszrizling.
A Kifli.hu választékában a fehér borok a teljes kínálat felét teszik ki, a vörösborok 35, a rosé borok pedig 15 százalékot. A pezsgők külön kategóriában 140 tétellel képviseltetik magukat. A prémium és exkluzív részleg mintegy 300 féle borból áll, amelyeket a Kifli.hu sorol a TOP kategóriába. A vásárlók kosarába 10-ből 7 alkalommal magyar, 3-szor pedig külföldi bor kerül.
A vásárlói preferenciák évszakonként változnak: a nyári hónapokban a friss, könnyed fehér- és rosé borok a legkedveltebbek, míg az ősz beköszöntével a vörösborok, a nagyjából október közepén induló szezonban pedig a forraltbor-alapanyagok iránt nő a kereslet. A kínálatból a 2000–3000 forintos belépő kategória a legkeresettebb, azonban a prémium szegmens is egyre nagyobb figyelmet kap.
A Kifli.hu kínálatában már megtalálhatók a 2025-ös évjáratok, például a Taschner Irsai; hamarosan pedig Németh János, Jammertal és Sipos borai, valamint az ünnepi szezon prémium tételei és ajándékcsomagjai is elérhetők lesznek.
A nemzetközi borválaszték sokszínűségét jelzi az online szupermarketben, hogy Olaszország, Spanyolország, Franciaország, Új-Zéland, az USA, Dél-Afrika, Chile, Argentína, Ausztrália és Japán borai is elérhetők a felületén.
A Kifli.hu a széles választék mellett olyan italokat is kínál, amelyek máshol alig vagy egyáltalán nem érhetők el. A polcokon megtalálható például a Castillo de Aresan BIO Vegan Tempranillo Toro vörösbor, a Choya Original japán umeshu, vagy a különleges Feral N°1 fermentált fehér cékla ital. A magyar kínálatból kiemelkedik a Turay Pincészet Zenit Brut Atlantis pezsgő, illetve az alkoholmentes opciók között a TR Must pasztőrözött furmint szőlőmust.
A palettát emellett több mint tíz bio minősítésű, valamint organikus és biodinamikus gazdálkodásból származó termék gazdagítja. Ezek a tételek különösen a fiatal generáció körében népszerűek, akiknek választásában mind fontosabb az egészség- és környezettudatosság, az adalékanyag-mentesség és a származási hely.
Kapcsolódó cikkeink
Ősz, szüret és borvásár az Auchanban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Értéknövelő újrahasznosítással készült élelmiszereknek indít új kategóriát a Kifli.hu anyavállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Havi 12 ezer édességet tesznek kosarukba a Kifli.hu vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Yettel: Új, rugalmas üzleti tarifacsalád és digitális app KKV-knak – a változó gazdasági környezethez igazodva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogás a serdülő lányok sportban tartásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ősz, szüret és borvásár az Auchanban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >