Közel négyszáz millió forintból fejleszthetik a digitális termékek körét Magyarországon
A Virgo Ventures Technológiai Inkubátor Kft. 300 millió forint támogatást nyert el a hazai startup ökoszisztéma fejlesztésére a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) által meghirdetett Startup Factory pályázaton, a projekt összköltsége 371,428 millió forint.
Az inkubátor az MTI-vel hétfőn közölte: a támogatást saját forrásával kiegészítve a februárban indult Virgo Ventures Startup Factory Program 2021-2023 befektetési program finanszírozására fogja használni.
A kétéves programban az inkubátor 10-12 cég finanszírozását tervezi. Elsősorban olyan koncepcionális, prototípus, vagy növekedési fázisban lévő, vonzó üzleti ötleteket és megoldásokat keresnek, amelyek jelentős nemzetközi növekedési potenciállal rendelkeznek. Az inkubátor érdeklődési körébe főként a digitális termékek fejlesztése tartozik, mint az AI, Big Data & Analitics, Cybersecurity, Fintech, Edtech, Digital Media, Adtech, Creative Industries, Health & Wellness, Art-Tech, IT, Ecommerce, HR Tech, IoT vagy Business Operation megoldások.
A startupok számára minimum ötmillió, legfeljebb 75 millió forint tőkebefektetés és állami támogatás nyújtható – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Országszerte 2800 vidéki büfé hívhat le egymillió forintos támogatást
Összesen 2,8 milliárd forint értékű vissza nem térítendő forrásra pályázhat…
Tovább olvasom >Szlovák-magyar összefogás a biodiverzitás védelmében
Támogatást nyert a szlovák Nemzeti Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Központ (NPPC)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >