Közel négyszáz millió forintból fejleszthetik a digitális termékek körét Magyarországon
A Virgo Ventures Technológiai Inkubátor Kft. 300 millió forint támogatást nyert el a hazai startup ökoszisztéma fejlesztésére a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) által meghirdetett Startup Factory pályázaton, a projekt összköltsége 371,428 millió forint.
Az inkubátor az MTI-vel hétfőn közölte: a támogatást saját forrásával kiegészítve a februárban indult Virgo Ventures Startup Factory Program 2021-2023 befektetési program finanszírozására fogja használni.
A kétéves programban az inkubátor 10-12 cég finanszírozását tervezi. Elsősorban olyan koncepcionális, prototípus, vagy növekedési fázisban lévő, vonzó üzleti ötleteket és megoldásokat keresnek, amelyek jelentős nemzetközi növekedési potenciállal rendelkeznek. Az inkubátor érdeklődési körébe főként a digitális termékek fejlesztése tartozik, mint az AI, Big Data & Analitics, Cybersecurity, Fintech, Edtech, Digital Media, Adtech, Creative Industries, Health & Wellness, Art-Tech, IT, Ecommerce, HR Tech, IoT vagy Business Operation megoldások.
A startupok számára minimum ötmillió, legfeljebb 75 millió forint tőkebefektetés és állami támogatás nyújtható – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ingyenes pályázatírással segíti a kisüzemi beruházást tervező tagjait a NAK
Újabb ingyenes szolgáltatással segíti tagjait a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A…
Tovább olvasom >Az akg- és öko-pályázatok több mint 20 százalékát kamarai segítséggel adták be a gazdák
Az agrár-környezetgazdálkodási (AKG) és az ökológiai gazdálkodást (ÖKO) támogató pályázati…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >