Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban és megnyitotta első Eurospar szupermarketét a Tampere melletti Ylöjärviben. Az üzletet a Tokmanni üzemelteti, amely a SPAR finnországi licencpartnere.
A 2000 négyzetméteres áruház széles kínálatot nyújt: friss zöldségek, pékáruk, húsok, halak, italok és salátabár, valamint egy helyben működő SPAR pékség is helyet kapott benne, ahol kenyerek és sütemények készülnek.
A polcokon helyi finn márkák – így a Primula, a Valio, a Fazer, az Atria és a Hartwall – termékei mellett a nemzetközi SPAR-kínálat is elérhető, többek között olasz tészták és szószok, valamint holland szirupos gofrik.
Az új Eurospar mellett egy 3000 négyzetméteres Tokmanni üzlet is nyílt a helyszínen. A Tokmanni tervei szerint a nyár és az ősz folyamán fokozatosan bevezeti a SPAR termékeit mind a 204 boltjában, és emellett a frissáru-részlegeket is a SPAR-koncepciója szerint alakítja át.
– A SPAR és a Tokmanni közös kínálata pontosan azt nyújtja, amire vásárlóink vágynak: szélesebb választékot, jobb árakat és mindent egy helyen – mondta Harri Koponen, a Tokmanni Group alelnöke.
A Tokmanni párhuzamosan terjeszkedik Finnországban, Svédországban és Dániában, részben új üzletek nyitásával, részben pedig meglévők áthelyezésével.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Tízből hét fiatal dolgozna külföldön
A külföldi munkatapasztalattal nem rendelkező magyarok fele nyitott arra, hogy…
Tovább olvasom >