Közel hatszázmillió forintból modernizálta zalaegerszegi szupermarket áruházát a SPAR
Megszépült, és új funkcióval is bővült Zalaegerszeg egyik közkedvelt, kertvárosias övezetében található SPAR szupermarkete, amely 23 dolgozónak ad munkát. A kivitelezés során a vásárlóközpontú és a környezettudatos megoldások kerültek előterébe.

Az eladótér új berendezéseket, hűtőbútorokat, zöldséges állványokat kapott
„Zalaegerszeg emberléptékű, természetközeli lakóövezetében modernizáltuk közel hatszázmillió forintból SPAR szupermarketünket, amelynek kapcsán különös figyelmet fordítottunk a környezetbarát, energiatakarékos megoldásokra, amelyek egyébként is jellemzik beruházásainkat”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Az eladótér új berendezéseket, hűtőbútorokat, zöldséges állványokat kapott, a kiszolgálópult és a pékség a legújabb dizájn szerinti, a modern kasszasor pedig önkiszolgáló pénztárakkal is kiegészült. Az épület homlokzati megjelenése felfrissült, a belső eladótér méreteiben nem változott, de új elrendezése jóval kényelmesebb és élményszerűbb bevásárlást tesz lehetővé.
A szupermarket első részében, hangsúlyosan kiemelve, a frissáru kínálat – zöldség, gyümölcs, kényelmi-, és tejtermékek, csemege-, és húsfélék, valamint helyben sütött pékáru – fogadja a vevőket. Új funkcióként egy önkiszolgáló, melegen tartó grillpult is helyet kapott a modern belső térben. A pékség és a kiszolgálópultok folytatása a mirelit- és az italosztály, innen érhető el a kasszazóna.
A teljes eladótérbe LED világítás került, a hűtéstechnika új, környezetkímélő, szén-dioxid alapú, a szintén új hűtőbútorok pedig ajtókkal felszereltek, így biztosítva az energiatakarékos működést.
A SPAR egész évben számos olyan akcióval és kezdeményezéssel segíti a tudatos és pénztárcabarát bevásárlást, amelyekkel a megújult zalaegerszegi szupermarket vevői is élhetnek, hogy a legkedvezőbb áron tudják megtervezni kisebb és nagyobb bevásárlásaikat.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >