Közel 50 milliós adománnyal zárja a P&G 2021 első félévét
2021-ben is folytatta a Covid-19 járvány okozta helyzet enyhítése érdekében tett adományozási programját a Procter&Gamble és eddig közel 50 millió forint értékben segítette a helyi szervezetek és közösségek munkáját Magyarországon.
A vállalat elkötelezett a másfél éve tartó járvány kihívásainak leküzdésében és világszerte jelentős adományozási programot folytat a helyi közösségek megsegítése érdekében. Magyarországon az elmúlt fél évben eddig több mint 47 millió forint értékben nyújtott pénzügyi és terméktámogatást számos hazai szervezetnek, mint a Magyar Vöröskereszt, az SOS Gyermekfalvak, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Habitat for Humanity, a Pest Megyei Flór Ferenc Kórház és több helyi egészségügyi és oktatási intézmény.
A vállalat hozzájárulása széleskörű, az anyagi támogatás mellett női intimhigiéniai és babaápolási termékekkel, tisztítószerekkel, kézfertőtlenítővel látja el a szervezeteket, hogy rajtuk keresztül eljusson a segítség a nehéz helyzetbe került családok és közösségek részére országszerte.
A vállalat a világon eddig több mint 20 országban, több mint 30 millió dollárral támogatta a rászorulókat és közösségeket.
„Amíg a járvány továbbra is fennáll, a mi segítségnyújtási elkötelezettségünk is megmarad. Idén indult Lead with Love programunk keretében globális szinten ezévre 2021 jótettet tűztünk ki célul, ennek jelentős része továbbra is a pandémia kihívásaival szembesülő küzdelem csökkentésére irányul, mert bár míg egyesek már a normalitás visszatérését érzékelik a látóhatáron, sokan még mindig a járvány pusztító egészségügyi és gazdasági következményeivel néznek szembe. Egy nagyvállalat szerepe ilyenkor még inkább megnő, ezért továbbra is elkötelezettek vagyunk abban, hogy erőforrásaink, kapcsolataink és üzleti szaktudásunk felhasználásával, szoros együttműködésben a régóta működő partnereinkkel támogatást nyújtsunk az egész világon. Hisszük, hogy anyagi és termékadományainkkal százezrek életét tehetjük könnyebbé”
– mondta Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője.
A vállalat Európában összefogott a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Társaságok Nemzetközi Szövetségével (IFRC) és a Nemzeti Társaságokkal, hogy támogatást nyújtsanak a frontvonalban dolgozóknak az egészségügyi és higiéniai beavatkozások, az oltások és a helyi gazdasági előrelépés fokozása érdekében.
A Magyar Vöröskereszt a vállalat egyik kiemelt támogatottja, az elmúlt hat hónap során több mint 16 millió forintnyi termékadományban részesültek. A szervezet az adományt rászoruló gyermekes családokhoz és hátrányos helyzetben élő közösségekhez juttatta el országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékony célokra is felajánlhatjuk a visszaváltott italcsomagolások ellenértékét
Az italcsomagolások visszaváltásának kötelező rendszere (DRS) július 1-jén élesben is…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kéknyelv-betegség terjedése Hollandiában
Hollandiában megugrott a kérődző állatokat megtámadó kéknyelv-betegség eseteinek száma –…
Tovább olvasom >Uniós bíróság: a biztosítóknak vissza kell téríteniük a koronavírus-járvány miatt lemondott szervezett utazások árát
A csődbe ment utazási irodák biztosítóinak vissza kell téríteniük azoknak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >