Közel 50 milliós adománnyal zárja a P&G 2021 első félévét
2021-ben is folytatta a Covid-19 járvány okozta helyzet enyhítése érdekében tett adományozási programját a Procter&Gamble és eddig közel 50 millió forint értékben segítette a helyi szervezetek és közösségek munkáját Magyarországon.
A vállalat elkötelezett a másfél éve tartó járvány kihívásainak leküzdésében és világszerte jelentős adományozási programot folytat a helyi közösségek megsegítése érdekében. Magyarországon az elmúlt fél évben eddig több mint 47 millió forint értékben nyújtott pénzügyi és terméktámogatást számos hazai szervezetnek, mint a Magyar Vöröskereszt, az SOS Gyermekfalvak, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Habitat for Humanity, a Pest Megyei Flór Ferenc Kórház és több helyi egészségügyi és oktatási intézmény.
A vállalat hozzájárulása széleskörű, az anyagi támogatás mellett női intimhigiéniai és babaápolási termékekkel, tisztítószerekkel, kézfertőtlenítővel látja el a szervezeteket, hogy rajtuk keresztül eljusson a segítség a nehéz helyzetbe került családok és közösségek részére országszerte.
A vállalat a világon eddig több mint 20 országban, több mint 30 millió dollárral támogatta a rászorulókat és közösségeket.
„Amíg a járvány továbbra is fennáll, a mi segítségnyújtási elkötelezettségünk is megmarad. Idén indult Lead with Love programunk keretében globális szinten ezévre 2021 jótettet tűztünk ki célul, ennek jelentős része továbbra is a pandémia kihívásaival szembesülő küzdelem csökkentésére irányul, mert bár míg egyesek már a normalitás visszatérését érzékelik a látóhatáron, sokan még mindig a járvány pusztító egészségügyi és gazdasági következményeivel néznek szembe. Egy nagyvállalat szerepe ilyenkor még inkább megnő, ezért továbbra is elkötelezettek vagyunk abban, hogy erőforrásaink, kapcsolataink és üzleti szaktudásunk felhasználásával, szoros együttműködésben a régóta működő partnereinkkel támogatást nyújtsunk az egész világon. Hisszük, hogy anyagi és termékadományainkkal százezrek életét tehetjük könnyebbé”
– mondta Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője.
A vállalat Európában összefogott a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Társaságok Nemzetközi Szövetségével (IFRC) és a Nemzeti Társaságokkal, hogy támogatást nyújtsanak a frontvonalban dolgozóknak az egészségügyi és higiéniai beavatkozások, az oltások és a helyi gazdasági előrelépés fokozása érdekében.
A Magyar Vöröskereszt a vállalat egyik kiemelt támogatottja, az elmúlt hat hónap során több mint 16 millió forintnyi termékadományban részesültek. A szervezet az adományt rászoruló gyermekes családokhoz és hátrányos helyzetben élő közösségekhez juttatta el országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Az Ünnep melege Mindenkié
A Kuckó Önkéntes Program idén 10. alkalommal dolgozik gőzerővel azon,…
Tovább olvasom >Ismét állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segített a Coop
Csaknem 60 tonnányi, Coop saját márkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >Több mint 2000 adag karácsonyi ebédet adományoz rászorulóknak a brit Aldi az ünnepi szezonban
Az idei ünnepi szezonban több mint 2000 karácsonyi ebédet adományoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >