Közel 5 százalékos növekedés az Unilevertől
Az Unilever első negyedéves eladásai 4,7 százalékkal nőttek a cég áprilisi beszámolója alapján. Ez némileg elmarad a várt eredményektől, melynek okát a volumen csökkenésében és a deflációs gazdasági környezetben látják, melyek nagyon megnehezítik az optimális árképzést.
Graeme Pitkethly a cég gazdasági ágazatvezetője elmondta:
– A világ minden pontján élesen eltérő árkörnyezetben kell működnünk, ezért úgy véljük, hogy az árak helyett a volumenre kell fókuszálni. Az európiai piacon roppant erős a verseny, elsősorban az alacsony árak miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Távoznak a Ben & Jerry’s igazgatói az év végén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Poznani élelmiszerüzemébe ruház be újra az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
