Közel 5 százalékos növekedés az Unilevertől
Az Unilever első negyedéves eladásai 4,7 százalékkal nőttek a cég áprilisi beszámolója alapján. Ez némileg elmarad a várt eredményektől, melynek okát a volumen csökkenésében és a deflációs gazdasági környezetben látják, melyek nagyon megnehezítik az optimális árképzést.
Graeme Pitkethly a cég gazdasági ágazatvezetője elmondta:
– A világ minden pontján élesen eltérő árkörnyezetben kell működnünk, ezért úgy véljük, hogy az árak helyett a volumenre kell fókuszálni. Az európiai piacon roppant erős a verseny, elsősorban az alacsony árak miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >Elérhető áron kapható idén a termelői étkezési mák
Az idei évben a magyar máktermelők számára kedvezőek az előjelek…
Tovább olvasom >Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company,…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >