Közel 5 százalékos növekedés az Unilevertől
Az Unilever első negyedéves eladásai 4,7 százalékkal nőttek a cég áprilisi beszámolója alapján. Ez némileg elmarad a várt eredményektől, melynek okát a volumen csökkenésében és a deflációs gazdasági környezetben látják, melyek nagyon megnehezítik az optimális árképzést.
Graeme Pitkethly a cég gazdasági ágazatvezetője elmondta:
– A világ minden pontján élesen eltérő árkörnyezetben kell működnünk, ezért úgy véljük, hogy az árak helyett a volumenre kell fókuszálni. Az európiai piacon roppant erős a verseny, elsősorban az alacsony árak miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >