Közel 40 százalékkal nőtt a Regio Játék árbevéte
Közel 7 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta a tavalyi évet a Regio Játékkereskedelmi Kft., ami 40 százalékos növekedésnek felel meg – közölte a társaság az MTI-vel.
A vállalkozás sikeres időszakot hagyott maga mögött: 50 százalékkal bővítette üzletei számát, ezzel együtt az alkalmazottak létszámát, továbbá az e-kereskedelemben is erősíteni tudott.
A játékáruházlánc közleményében emlékeztet: a tavaly megszűnt Gulliver Kft. számos üzlethelyisége és további öt Bambini bolt átvételével immár országszerte 33 játékáruházat üzemeltetnek, ezzel a munkatársak létszáma is emelkedett, döntően a korábbi versenytárs dolgozóinak alkalmazásával.
A cég a 35-40 milliárdosra becsült magyarországi játékpiacon 7 milliárd forintos bevétele alapján nagyjából 20 százalékos részesedéssel rendelkezik, ezzel piacvezető. A saját webáruháza, a regiojatek.hu forgalma az elmúlt évben 30 százalékkal emelkedett.
Az idén 25 éves magyar tulajdonú vállalkozás számos elismert nemzetközi játékmárka kizárólagos magyarországi forgalmazója, 2014. október elejétől pedig a Lego Hungária Kft. szelektív nagykereskedelmi partnere.
A szelektív nagykereskedelmi partnerkapcsolat keretében a Regio látja el a Lego Hungária Kft. nagykereskedelmi tevékenységének egy részét. Ez azt jelenti, hogy a Lego árbevétel szempontjából jelentősebb, széles körű partnerkörének nagykereskedelmi kiszolgálását továbbra is maga látja el, a kisebb partnereket azonban a Regio Játék vette át. Ez az első alkalom, hogy a Lego magyarországi leányvállalata kiszervezi a nagykereskedelmi tevékenységének egy részét – jegyezték meg.
A Regio Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben, családi vállalkozásként alapította Gyaraki József ügyvezető. Árbevétele a legutóbbi nyilvános cégadatok szerint 2013-ban több mint 5 milliárd forintot tett ki, adózott eredménye 194,5 millió forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második…
Tovább olvasom >Újabb duplázást tervez regionális növekedési stratégiájában az AutoWallis Csoport 2028-ig
750 milliárd forintos árbevételt és 40 milliárd forintos EBITDA nyereséget…
Tovább olvasom >Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM, a mezőgazdasági cégcsoport árbevételének…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >