Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen közel 200 új pozícióra keres munkavállalókat a Balaton és a Velencei-tó partján található nagy forgalmú áruházaiba. A vállalat nem csak kiemelt bérezést, de szállást is biztosít a kiválasztottak számára, így a munka után a vízparti pihenés is garantált.
A Lidl Magyarország minden évben kiemelten készül a nyári szezonra. Ennek részeként vásárlói számára széles, minőségi, kedvező árú termékeket kínál, kiegészülve az olyan, a nyaraláshoz nélkülözhetetlen szezonális termékekkel, mint a grilltermékek, a jégkrémek, a különféle sörök és borok, vagy a számos egyéb nem élelmiszer jellegű árucikk. A vállalat továbbá tizenegy, a Balaton és a Velencei-tó közelében található áruházában pedig új, szezonális munkahelyeket hoz létre április 1. és augusztus 31. között, hogy a vásárlókat a Lidl-től megszokott magas színvonalon szolgálhassák ki.
„A nyárhoz közeledve folyamatosan növekszik a szezonális üzleteink forgalma, és a megnövekedett vásárlószám kiszolgálásához plusz munkaerőre van szükség, ezért már áprilistól hónapról hónapra új munkavállalókkal bővül a Lidl érintett áruházainak csapata. A főszezonra összesen közel 200 új munkahelyet hozunk létre, amihez kiemelt bérezés társul. Az elérhető belépő bruttó jövedelem heti 40 órás munkaviszony esetén 588.000 Ft, és ezen felül még szállást is biztosítunk. Mindez kiváló lehetőség azok számára, akik az egész szezont a vízparton töltenék, vagy akár a felsőoktatásban tanuló diákok számára, akik plusz jövedelemhez szeretnének jutni.”
– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az érdeklődők teljes és részmunkaidős pozíciók közül is választhatnak majd, munkaviszonyuk pedig a munkábaállás kezdőidőpontjától függően 1-5 hónap közötti határozott időre szól. A szezon alatt dolgozó munkavállalók – csak úgy, mint a Lidl minden munkavállalója – számára a vállalat a közösségi közlekedéssel történő munkábajárást 100%-ban téríti, míg az autóval történő munkábajárást 40 Ft/km-rel támogatja. Ezen felül részesülnek a Lidl nagy értékű egészségprogramjában is.
A szezonális munkával és a jelenleg nyitott pozíciókról bővebb információ itt található.
Kapcsolódó cikkeink
Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Márkahangolás 2025-re – A kommunikáció, amit ma már elvárnak
A digitális zaj, a túlkommunikált márkák és a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének állásfoglalása a kereskedelmi rendeltetésű ingatlanokra vonatkozó rendeletmódosítás kapcsán
Megjelent a 143/2018. (VIII. 13.) „plázastop” Kormányrendelet módosításának tervezete, amely…
Tovább olvasom >Mozgolódás a plázastop körül: módosulhat a kiskereskedelmi ingatlanpiacot szabályozó rendelet
Módosulhat a kereskedelmi ingatlanpiac egyik legmeghatározóbb jogszabálya: megjelent a 143/2018.…
Tovább olvasom >