Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját Simply Pop néven, a PepsiCo 1,95 milliárd dolláros megállapodást kötött a szintén amerikai prebiotikus üdítőitalmárka, a Poppi megvásárlására vonatkozóan – számolt be a Just Food. A tranzakció részeként a vállalat 300 millió dolláros adókedvezményre számít, így a nettó vételár 1,65 milliárd dollár lesz.
A 2015-ben Mother Beverage néven ismert, 2015-ben Allison Ellsworth és férje által alapított Poppi, 2020-ban indult újra a piacon, miután a Shark Tank üzleti reality show keretében finanszírozáshoz jutott. A Poppi mára az egyik legelismertebb névvé vált az amerikai ún. better-for-you üdítők folyamatosan bővülő piacán.
Ahogy Ramon Laguarta, a PepsiCo elnök-vezérigazgatója fogalmazott, „a fogyasztók ma már a kényelmes, ízletes, az életmódukhoz illeszkedő és az egészségre és jóllétre törekvésüket támogató termékeket keresik”. A vállalat szerint a Poppi tökéletesen passzol stratégiájába, mellyel portfolióját igyekszik oly módon átalakítani, hogy az ezen igényeknek képes legyen maradéktalanul megfelelni.
Az alacsony kalória- és cukortartalmú üdítő 15 féle ízben kapható olyan kereskedőknél, mint a Kroger, a Walmart, a Costco, a Target és a Whole Foods Market.
A vállalat a Poppi szóvivője szerint 2024-ben több mint 500 millió dolláros árbevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A technológiai problémák végeztek az első helyen a lényegi munkát megzavaró tényezők között
A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások…
Tovább olvasom >