Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját Simply Pop néven, a PepsiCo 1,95 milliárd dolláros megállapodást kötött a szintén amerikai prebiotikus üdítőitalmárka, a Poppi megvásárlására vonatkozóan – számolt be a Just Food. A tranzakció részeként a vállalat 300 millió dolláros adókedvezményre számít, így a nettó vételár 1,65 milliárd dollár lesz.
A 2015-ben Mother Beverage néven ismert, 2015-ben Allison Ellsworth és férje által alapított Poppi, 2020-ban indult újra a piacon, miután a Shark Tank üzleti reality show keretében finanszírozáshoz jutott. A Poppi mára az egyik legelismertebb névvé vált az amerikai ún. better-for-you üdítők folyamatosan bővülő piacán.
Ahogy Ramon Laguarta, a PepsiCo elnök-vezérigazgatója fogalmazott, „a fogyasztók ma már a kényelmes, ízletes, az életmódukhoz illeszkedő és az egészségre és jóllétre törekvésüket támogató termékeket keresik”. A vállalat szerint a Poppi tökéletesen passzol stratégiájába, mellyel portfolióját igyekszik oly módon átalakítani, hogy az ezen igényeknek képes legyen maradéktalanul megfelelni.
Az alacsony kalória- és cukortartalmú üdítő 15 féle ízben kapható olyan kereskedőknél, mint a Kroger, a Walmart, a Costco, a Target és a Whole Foods Market.
A vállalat a Poppi szóvivője szerint 2024-ben több mint 500 millió dolláros árbevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a felelős mezőgazdasági vízgazdálkodás az aszályos időszakban
Kiemelten fontos, hogy a magyar mezőgazdaság alkalmazkodni tudjon az éghajlatváltozás…
Tovább olvasom >Terápia időpont nélkül, munkaidőben – a kutyabarát iroda nagyon adja
A stresszoldás és a mentális jóllét igen fontos hatással van…
Tovább olvasom >