Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját Simply Pop néven, a PepsiCo 1,95 milliárd dolláros megállapodást kötött a szintén amerikai prebiotikus üdítőitalmárka, a Poppi megvásárlására vonatkozóan – számolt be a Just Food. A tranzakció részeként a vállalat 300 millió dolláros adókedvezményre számít, így a nettó vételár 1,65 milliárd dollár lesz.
A 2015-ben Mother Beverage néven ismert, 2015-ben Allison Ellsworth és férje által alapított Poppi, 2020-ban indult újra a piacon, miután a Shark Tank üzleti reality show keretében finanszírozáshoz jutott. A Poppi mára az egyik legelismertebb névvé vált az amerikai ún. better-for-you üdítők folyamatosan bővülő piacán.
Ahogy Ramon Laguarta, a PepsiCo elnök-vezérigazgatója fogalmazott, „a fogyasztók ma már a kényelmes, ízletes, az életmódukhoz illeszkedő és az egészségre és jóllétre törekvésüket támogató termékeket keresik”. A vállalat szerint a Poppi tökéletesen passzol stratégiájába, mellyel portfolióját igyekszik oly módon átalakítani, hogy az ezen igényeknek képes legyen maradéktalanul megfelelni.
Az alacsony kalória- és cukortartalmú üdítő 15 féle ízben kapható olyan kereskedőknél, mint a Kroger, a Walmart, a Costco, a Target és a Whole Foods Market.
A vállalat a Poppi szóvivője szerint 2024-ben több mint 500 millió dolláros árbevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >