Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját Simply Pop néven, a PepsiCo 1,95 milliárd dolláros megállapodást kötött a szintén amerikai prebiotikus üdítőitalmárka, a Poppi megvásárlására vonatkozóan – számolt be a Just Food. A tranzakció részeként a vállalat 300 millió dolláros adókedvezményre számít, így a nettó vételár 1,65 milliárd dollár lesz.
A 2015-ben Mother Beverage néven ismert, 2015-ben Allison Ellsworth és férje által alapított Poppi, 2020-ban indult újra a piacon, miután a Shark Tank üzleti reality show keretében finanszírozáshoz jutott. A Poppi mára az egyik legelismertebb névvé vált az amerikai ún. better-for-you üdítők folyamatosan bővülő piacán.
Ahogy Ramon Laguarta, a PepsiCo elnök-vezérigazgatója fogalmazott, „a fogyasztók ma már a kényelmes, ízletes, az életmódukhoz illeszkedő és az egészségre és jóllétre törekvésüket támogató termékeket keresik”. A vállalat szerint a Poppi tökéletesen passzol stratégiájába, mellyel portfolióját igyekszik oly módon átalakítani, hogy az ezen igényeknek képes legyen maradéktalanul megfelelni.
Az alacsony kalória- és cukortartalmú üdítő 15 féle ízben kapható olyan kereskedőknél, mint a Kroger, a Walmart, a Costco, a Target és a Whole Foods Market.
A vállalat a Poppi szóvivője szerint 2024-ben több mint 500 millió dolláros árbevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
A Times Square közelében nyithat üzletet az Aldi US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európában toboroz piacterére kereskedőket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >