Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját Simply Pop néven, a PepsiCo 1,95 milliárd dolláros megállapodást kötött a szintén amerikai prebiotikus üdítőitalmárka, a Poppi megvásárlására vonatkozóan – számolt be a Just Food. A tranzakció részeként a vállalat 300 millió dolláros adókedvezményre számít, így a nettó vételár 1,65 milliárd dollár lesz.
A 2015-ben Mother Beverage néven ismert, 2015-ben Allison Ellsworth és férje által alapított Poppi, 2020-ban indult újra a piacon, miután a Shark Tank üzleti reality show keretében finanszírozáshoz jutott. A Poppi mára az egyik legelismertebb névvé vált az amerikai ún. better-for-you üdítők folyamatosan bővülő piacán.
Ahogy Ramon Laguarta, a PepsiCo elnök-vezérigazgatója fogalmazott, „a fogyasztók ma már a kényelmes, ízletes, az életmódukhoz illeszkedő és az egészségre és jóllétre törekvésüket támogató termékeket keresik”. A vállalat szerint a Poppi tökéletesen passzol stratégiájába, mellyel portfolióját igyekszik oly módon átalakítani, hogy az ezen igényeknek képes legyen maradéktalanul megfelelni.
Az alacsony kalória- és cukortartalmú üdítő 15 féle ízben kapható olyan kereskedőknél, mint a Kroger, a Walmart, a Costco, a Target és a Whole Foods Market.
A vállalat a Poppi szóvivője szerint 2024-ben több mint 500 millió dolláros árbevételt ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >